یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » نسل جوان‌ را با دستاوردهای انقلاب و نظام آشنا کنیم

نسل جوان‌ را با دستاوردهای انقلاب و نظام آشنا کنیم

کد خبر: 7110

زنجان-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: نسل جوان‌ را با دستاوردهای انقلاب و نظام آشنا کنیم و این تبیین‌گری وظیفه‌ ما است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی ناصر ظهر سه شنبه در جلسه ستاد دهه فجر استان، با بیان اینکه نسل جوان‌ را با دستاوردهای انقلاب و نظام آشنا کنیم و این تبیین‌گری وظیفه‌ ما است، گفت: تبیین دقیق و جامع ارزش ها و دستاوردهای نظام باید مورد توجه جدی مسئولان باشد.

وی لزوم تببین جایگاه امروزی ایران اسلامی در جهان مورد تاکید قرار داد، افزود: ایران اسلامی همواره در عرصه های مختلف توانسته به دستاوردهای بزرگی دست یابد که این روند باید در جامعه مورد تبیین شود.

ناصر از اجرای برنامه‌ ها و طرح‌های فرهنگی، اجتماعی، درمانی و عمرانی همزمان با دهه فجر خبرداد و گفت: جشن‌های انقلاب اسلامی، فرصتی برای تجدید پیمان با شهدا و امام شهدا و همچنین مقام معظم رهبری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مراسم های دهه فجر به صورت مردمی با محوریت مساجد برگزار خواهد شد، گفت: امسال با توجه به حوادث اخیر، مراسم دهه فجر باشکوه بیشتر و مردمی‌تر از سالیان گذشته برگزار و مسئله امید و نشاط در برنامه‌ها مورد توجه‌ قرار خواهد گرفت.

ناصر افزود: کمیته‌هایی ذیل ستاد تشکیل شده که انتظار می‌رود جلساتی منظم با برنامه‌های عملیاتی تشکیل دهند که در این راستا تاکنون ۳۰ جلسه با حضور تشکل‌های مردمی، فعالان مساجد و دبیران کمیته‌ها برای کمیته‌ عملیاتی دهه فجر تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه دهه فجر سرآغازی برای تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های انقلاب است، ادامه داد: پایگاه‌های مردمی همواره حضور موثری در هر مراسم داشته و امسال نیز منتظر فراهم شدن زمینه برای حضور پرشورتر هستند که در همین خصوص راهپیمایی خانوادگی در بیش از دو مسیر و اجتماع در میدان انقلاب در برنامه های ستاد برگزاری جشن های دهه فجر است و رژه موتوری، نواختن زنگ انقلاب و جشن‌های مردمی در هیئات مذهبی در ایام‌الله دهه فجر انجام خواهد شد.

کد خبر 5684737

منبع: mehrnews-5684737

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید