شنبه، 1 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » میراث فرهنگی و گردشگری » استفاده از سوخت جایگزین در مراکز اقامتی مشهد

استفاده از سوخت جایگزین در مراکز اقامتی مشهد

کد خبر: 7104

مشهد ـ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: در مراکز اقامتی مشهد که مشعل دوگانه دارند از سوخت جایگزین استفاده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد موسوی اظهار کرد: در راستای همراهی تأسیسات گردشگری مشهد با مردم برای کاهش مصرف سوخت گاز، در مراکز اقامتی مشهد که مشعل دوگانه دارند از سوخت جایگزین استفاده شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: در بازدیدی که به همراه معاون استاندار و فرماندار مشهد از برخی تأسیسات گردشگری انجام شده اقدامات انجام شده در هتل‌های مشهد به منظور کاهش مصرف گاز بررسی شد.

وی ادامه داد: غیر فعال کردن فضاهای جانبی، تعطیل کردن استخر و مجموعه آبی کاهش دمای محیط و غیرفعال کردن طبقات خالی بدون مهمان از جمله اقدامات هتل‌های مورد بازدید برای کاهش مصرف گاز است.

موسوی یادآور شد: در هتل‌ها و مراکز اقامتی که مشعل دوگانه سوز دارند از سوخت جایگزین استفاده شده است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه به اطلاعیه استانداری خراسان رضوی مبنی بر اینکه زائران سفرهای غیر ضروری به مشهد را به زمان دیگری موکول کنند، ضریب اشغال هتل‌های مشهد کاهش یافته است اما تأسیسات گردشگری و مراکز اقامتی هم‌چنان ضمن رعایت الگوی مصرف بهینه برای همراهی در کاهش مصرف گاز، خدمات مطلوب به زائران ارائه می‌کنند.

کد خبر 5684747

منبع: mehrnews-5684747

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید