جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » جاده‌های جنوب اصفهان برفی و لغزنده است

جاده‌های جنوب اصفهان برفی و لغزنده است

کد خبر: 7095

اصفهان- رئیس پلیس راه استان اصفهان از بارش برف در محورهای شهرستان‌های سمیرم و شهرضا در جنوب استان اصفهان خبر داد.‌

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درخصوص آخرین وضعیت جاده‌های استان، اظهار داشت: هم اینک در ساعات ظهر سه‌شنبه همه محورهای شهرستان سمیرم برفی است ضمن اینکه در محورهای روستای قمیشلو- بروجن- مبارکه و محور اصفهان- شهرکرد (گردنه رُخ) بارش برف گزارش شده و هوای سایر نقاط استان ابری است.

وی با اشاره به لغزندگی و یخبندان محورهای جنوبی استان خاطرنشان کرد: لازم است رانندگان در صورت تردد در این شرایط با سرعت مطمئنه و تجهیزات زمستانی تردد کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: رانندگان باید بین رانندگی در شرایط عادی و یخبندان تفاوت قائل شوند زیرا متاسفانه بعضا در محورها شاهد هستیم که برخی افراد به همان شکل که در شرایط عادی هوا در جاده‌ها رانندگی می‌کنند در شرایط بارندگی و یخبندان در حال تردد هستند.

سرهنگ‌ زارع افزود: از این رو لازم است رانندگان از وضعیت راه‌ها اطلاع یابند و برای رانندگی در شرایط زمستانی آمادگی داشته باشند ضمن اینکه به همراه داشتن تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ و اطلاع از طرز استفاده آن برای رانندگان ضروری است.

وی همچنین به واژگونی یک دستگاه خودروی MVM در محور نایین- اردستان در صبح امروز اشاره کرد و گفت: علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه بوده که متاسفانه منجر به فوت یک سرنشین شد.

کد خبر 5684570

منبع: mehrnews-5684570

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید