یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تشکیل ۲۵ کمیته تخصصی دهه فجر در چهار محال و بختیاری

تشکیل ۲۵ کمیته تخصصی دهه فجر در چهار محال و بختیاری

کد خبر: 7080

شهرکرد_رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۵ کمیته تخصصی در دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری آیین‌های مربوط به دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری تشکیل شده است.

موسی انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر؛ اظهار کرد: ۲۵ کمیته تخصصی در دستگاه‌های اجرایی این استان برگزاری هر چه بهتر آئین‌های مربوط به دهه فجر انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

وی افزود: کمیته‌های تشکیل شده در دستگاه‌های اجرایی برای دهه فجر انقلاب اسلامی امسال در چهارمحال و بختیاری شامل کمیته اصناف، بازاریان، و فعالان اقتصادی، کمیته اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی، کمیته هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی و کمیته ایثارگران هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کمیته بسیج، کمیته حوزه و روحانیت، کمیته دانشجویی و دانشگاهیان، کمیته رسانه، کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی، کمیته روستایی و عشایری، کمیته زنان و خانواده، کمیته صنعت، معدن و تجارت، کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی، کمیته فضاسازی و مدیریت شهری، کمیته فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و کمیته قرآن، از دیگر کمیته‌های ۲۵ گانه هستند که برای برگزاری آئین‌های مربوط به دهه‌فجر ۱۴۰۱ در این استان تشکیل شدند.

انصاری عنوان کرد: و در نهایت کمیته قوه قضائیه، کمیته کارگری و کارآفرینی، کمیته کودک و نوجوان، کمیته مساجد، کمیته امنیت و انتظامات، کمیته ورزش و جوانان، کمیته دستگاه‌های اجرایی و نهادها، کمیته همیاری و سازمان‌های حمایتی، کمیته هنر و هنرمندان و کمیته رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها نیز در چهارمحال و بختیاری تشکیل شدند تا در راستای اجرای برنامه‌های مربوط به جشن‌ها و آئین‌های پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای همه کمیته‌های بیست و پنج‌گانه مسؤول مشخص شده است و مسؤولان این کمیته‌ها تا یکم بهمن‌ماه وقت دارند تا نسبت به برگزاری جلسات با هدف برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان اقدام کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی این استان در دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۴۰۱ نسبت به برگزاری برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه‌فجر در مساجد استان اقدام و در این آئین‌ها عملکرد و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی طی سال‌های گذشته را به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنند.

کد خبر 5684646

منبع: mehrnews-5684646

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید