پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » حلقه‌های مردمی به کاهش مشکلات فرهنگی کرمانشاه کمک کنند

حلقه‌های مردمی به کاهش مشکلات فرهنگی کرمانشاه کمک کنند

کد خبر: 7047

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مردمی در پیشبرد امور گفت: حلقه‌های مردمی به کاهش مشکلات فرهنگی کرمانشاه کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف احمدی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم قرآنی کرمانشاه اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه قرار گیرد نشست‌های هم اندیشی با جوانان انقلابی است.

وی افزود: طی سال‌های گذشته بیان شد که رهبری از وضعیت فرهنگی کرمانشاه رضایت ندارند و نماینده ولی فقیه نیز بیان کردند که وضعیت فرهنگی کرمانشاه راضی کننده نیست و هر کدام از ما وظیفه داریم به اندازه خود به انقلاب و استان کمک کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: هیئت اندیشه ورز در موضوعات مختلف با حضور کارشناسان و حلقه‌های مردمی تشکیل شده و از تجربه آنان برای ترسیم و تدوین نقشه راه فرهنگ کرمانشاه استفاده خواهیم کرد زیرا باید برای انقلاب کادرسازی کنیم و باید این فرایند را از دوران دانشجویی آغاز کنیم و در این مسیر ما وظیفه داریم جوانان را حمایت کنیم

احمدی خاطر نشان کرد: همیشه سوال این است که باید دید برای اوضاع فرهنگی استان چه باید کرد و باید دید پرداختن به چه موضوعاتی به بهبود وضعیت کمک می‌کند که نیازمند تحلیل و بررسی دقیق است.

وی ادامه داد: در ناآرامی‌های اخیر بیشترین هجمه در بین اقشار آسیب پذیر و حاشیه نشین کرمانشاه به وقوع پیوست اما در منطقه اسیب پذیری مانند شاطراباد اتفاقی رخ نداد زیرا یک پایگاه فرهنگی مانند مسجد نورالحسین (ع) دائماً جوانان و دانشجویان و اساتید با مردم در ارتباط هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: جهاد تبیین که رهبری تاکید کردند ۲ سال است که مورد توجه قرار نگرفته و تبیین دستاوردها برای نسل جدید صورت نگرفته و تنها اسم جهاد تبیین بیان شده و کمتر گروهی است که به صورت میدانی اقدام به جهاد تبیین کرده است.

احمدی بیان کرد: آتش به اختیار عمل کردن حلقه‌های میانی و مجموعه‌های مردمی در عمل به جهاد تبیین کمک می‌کند و ایمان و تقوی نیروهای انقلاب در رسیدن به هدف تأثیرگذار است.

وی تاکید کرد: زمینه کار فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای در استان کرمانشاه بسیار زیاد است که در این مسیر از گروه‌های مردمی حمایت خواهیم کرد.

احمدی عنوان کرد: اینکه دشمن از مردم ایران برای ایجاد ناامنی با توجه به مشکلات اقتصادی ناامید است اعتقاد به انقلاب و ولایت فقیه است که نمونه آن شرکت آحاد مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان و تشییع شهدای گمنام در سالروز تشییع حضرت زهرا (س) بود.

وی اضافه کرد: تعداد پایگاه‌های اجتماعی استان کرمانشاه از سه به ۲۸ افزایش یافته و مجوز ۱۸ پایگاه اجتماعی دیگر نیز اخذ شده و از نظرات دانشجویان و کارشناسان استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 5684176

منبع: mehrnews-5684176

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید