یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » فرهنگ و هنر » مجموعه غزل «کتیبه تاک» بررسی می‌شود

مجموعه غزل «کتیبه تاک» بررسی می‌شود

کد خبر: 6984

مجموعه غزل «کتیبه تاک» سروده علی اصغر شیری فردا سه‌شنبه ۲۷ دی در اولین جلسه از سلسله نشست‌های «ساعت نقد» نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست نقد و بررسی مجموعه غزل «کتیبه تاک» اثر علی اصغرشیری فردا سه‌شنبه ۲۷ دی در قالب اولین‌جلسه از سری‌نشست‌های «ساعت نقد» که توسط مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری برگزار می‌شوند، با حضور وحید سمنانی و محمدجواد شرافت به‌عنوان منتقد و با اجرای آرش شفاعی در حوزه هنری برگزار می‌شود.

«کتیبه تاک» مجموعه غزل‌های «علی‌اصغر شیری» به‌تازگی در نشر سوره مهر چاپ شده است. این مجموعه ۳۲ غزل عاشقانه دارد و از شاعری است که فوق‌لیسانس ادبیات فارسی خوانده و پیش از این هم دو مجموعه شعر دیگر به نام‌های «زبان مادری» و «لب‌خوابی» منتشر کرده است.

علی‌اصغر شیری سراینده این‌مجموعه، شهریور ۱۳۶۴ در زنجان متولد شد. وی در کودکی همراه خانواده به قم مهاجرت کرد و تحصیلات خود را در این شهر گذراند. او از نوجوانی به شعر علاقه داشت و به گفته خودش سرودن را با شعر آئینی ترکی در هیآت آغاز کرده است. وی در جشنواره‌ها و کنگره‌های مختلفی برگزیده شده است. علی‌اصغر شیری اکنون به تدریس در آموزش و پرورش اشتغال دارد و «به زبان مادری»، «لب‌خوانی» و «کتیبه تاک» سه مجموعه شعر او است.

اولین‌نشست «ساعت نقد» فردا سه‌شنبه ۲۷ دی از ساعت ۱۶ در سالن طاهره صفارزاده حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

کد خبر 5683696

منبع: mehrnews-5683696

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید