دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » عملیات اجرایی طرح توسعه بندر گناوه اجرایی می‌شود

عملیات اجرایی طرح توسعه بندر گناوه اجرایی می‌شود

کد خبر: 6962

بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح توسعه بندر گناوه با انتخاب پیمانکار این پروژه آغاز شده است و بهمن ماه درسفر رئیس جمهور به استان بوشهر کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران پیرامون نشست خود با مدیرکل و معاونین اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و همت سازمان بنادر و دریانوردی، طرح توسعه بندرگناوه به عنوان مهمترین بندر تجاری شمال استان بوشهر با انتخاب پیمانکار این پروژه آغاز شده است و ان شاءالله بهمن ماه در سفر ریاست محترم جمهور به استان کلنگ زنی خواهد شد.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در زمینه توسعه زیرساخت‌های دریایی و بندری استان، بیان داشت: متأسفانه استان بوشهر علیرغم ظرفیت‌های خدادادی بسیاری که دارد دچار عقب افتادگی‌های بسیاری از جمله در حوزه زیرساخت‌های بندری است و باید با سرعت و تلاش مضاعف این عقب ماندگی تاریخی جبران شود.

عملیات اجرایی طرح توسعه بندر گناوه اجرایی می‌شود

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس گزارش ارائه شده طرح توسعه بندرریگ نهایی شده و عملیات اجرایی آن از اوایل سال آینده شروع خواهد شد.

جمیری درخصوص آخرین وضعیت طرح توسعه بندر دیلم نیز گفت: طرح توسعه بندر دیلم باید با سرعت بیشتری نهایی و فرآیند انتخاب مجری آن به سرانجام برسد، چرا که طرح توسعه بنادر از مهم‌ترین محورهای پیشرفت اقتصادی کشور و دارای نقش اساسی در بهبود وضعیت معیشت و کسب و کار مردم منطقه است.

وی در بازدید از پایانه مسافربری در حال تعمیر بندر بوشهر ضمن تشکر از دست اندرکاران این پروژه بیان کرد: مسئولان اجرایی باید پیگیری لازم را جهت در اختیار گذاشتن فضای مناسب جایگزین در دوره تعمیرات سالن ترانزیت تسریع بخشند و در این مسیر هیچ کوتاهی و عدم همکاری پذیرفتنی نیست.

کد خبر 5683073

منبع: mehrnews-5683073

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید