دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » توهین به مقدسات و ارزش‌های دینی ضایع کردن معنای آزادی است

توهین به مقدسات و ارزش‌های دینی ضایع کردن معنای آزادی است

کد خبر: 6957

تبریز- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه توهین به مقدسات و ارزش‌های دینی ضایع کردن معنای آزادی است، گفت: هیچ کس حق ندارد به بهانه آزادی، به مقدسات دینی اهانت کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، ضمن محکومیت اقدام توهین آمیز مجله شارلی ابدو نسبت به مقامات و مقدسات کشورمان، اظهار کرد: توهین به مقدسات سایر ادیان، ضایع کردن واژه آزادی به بهانه آزادی است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: روشی که جهان غرب مخصوصاً فرانسه در حوزه آزادی مدعی آن است، شدیداً با حقوق و ارزش‌های انسانی در تضاد و تعارض است.

وی در ادامه تأکید کرد: قطعاً احترام به مقدسات یکدیگر از ارزش‌های هر دین و آئینی است و اهانت مجله فکاهی شارلی ابدو به مقدسات مسلمانان و توهین نه تنها آزادی نیست بلکه سوءاستفاده از واژه و معنای آزادی است.

عضو فراکسیون نیروهای انقلاب در مجلس شورای اسلامی در پایان چنین اهانت‌هایی را به معنای خط پایانی برای دستیابی کشورهای غربی به اهداف خود دانست و افزود: غافل از اینکه این اهانت‌ها نه تنها باعث رسیدن به اهدافشان در ایجاد تنفر از اسلام و مسلمانان نمی‌شود بلکه افکار عمومی جهان، نسبت به چنین اقداماتی واکنش نشان داده و باعث انزجار آنها از حکومت‌های حامی این توهین کنندگان می‌شود.

کد خبر 5682961

منبع: mehrnews-5682961

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید