شنبه، 8 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » برگزاری کلاس مربیگری درجه یک فدراسیون والیبال در تبریز

برگزاری کلاس مربیگری درجه یک فدراسیون والیبال در تبریز

کد خبر: 6953

تبریز - رئیس هیئت والیبال آذربایجان شرقی از برگزاری کلاس مربیگری درجه یک فدراسیون والیبال در این استان خبر داد.

سعید اهری زاد در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن رد خبر پارتی بازی در دوره مربیگری درجه یک والیبال که چند روز پیش در تبریز برگزار شد افزود: در فدراسیون والیبال یک سری مسائل به صورت قانون مند اجرا می‌شود و یک سری مسائل هم بنا به شرایط خاص و تأیید فدراسیون پیگیری می‌شود.

رئیس هیئت والیبال آذربایجان شرقی با بیان اینکه فدراسیون والیبال به افرادی که دارای مدرک درجه سه مربیگری باشند، در شرایطی مجوز حضور در کلاس مربیگری درجه یک را صادر می‌کند، عنوان داشت: این افراد اگر سابقه حضور در تیم ملی والیبال یا حتی حضور در اردوی تیم ملی را در کارنامه خود داشته باشند مجوز حضور در کلاس مربیگری درجه یک را از سوی فدراسیون دریافت می‌کنند.

اهری زاد اضافه کرد: وظیفه هیئت والیبال استان درخواست برگزاری دوره مربیگری و همچنین معرفی اسامی شرکنندگان و مدارک آنها به فدراسیون والیبال می‌باشد.

وی با بیان اینکه سقف کلاس‌های مربیگری تا ۲۵ نفر می‌باشد، اذعان داشت: درخواست برگزاری کلاس دوره مربیگری درجه یک قبل از ریاست بنده در هیأت والیبال آذربایحجان شرقی انجام گرفته بود و نزدیک به بیست و یک نفر که کارت مربیگری درجه ۲ داشتند در این دوره ثبت نام کرده بودند و چهار نفر از ظرفیت سقف دوره کم بود.

اهری زاد با اشاره به اینکه یک نفر جدا از این بیست و یک نفر قبل از دوره ریاست بنده با فدراسیون والیبال مکاتبه‌ای در خصوص کسب جواز حضور در این دوره ارتقائ مربیگری را داده بود، اظهار کرد: هیأت والیبال استان با بررسی شرایط موجود و با توجه به اینکه همچنان از سقف تکمیلی کلاس مربیگری درجه یک که ۲۵ نفر می‌باشد، هنوز سه نفر نیز خالی می‌باشد اطلاع رسانی کرده و با درخواست حضور ۲ مربی والیبال که همکار خودمان در هیأت والیبال استان نیز بودند که یکی از زمان مربیگری درجه سه اش ۱۵ سال گذشته بود و دیگری یک سال از زمان اخذ مدرک مربیگری درجه ۲ والیبال سپری شده بود، موافقت کردیم ولی با این توضیح که در صورت قبولی در دوره با نظر فدراسیون برای شما مدرک صادر خواهد شد و الا علی رغم پرداخت هزینه صرفاً برای افزایش آگاهی در این دوره شرکت خواهید کرد.

رئیس هیئت والیبال آذربایجان شرقی تاکید کرد: چون از سقف حضور شرکت کنندگان در دوره یک نفر هم خالی داشتیم با حضور این ۲ مربی موافقت شد و الا در صورت تکمیل ظرفیت این حضور خلاف مقررات فدراسیون والیبال بود و در نهایت هیأت والیبال آذربایجان شرقی دوره مربیگری درجه یک را با حضور ۲۴ شرکت کننده اجرا کرد.

اهری زاد با بیان اینکه تمای شرکت کنندگان در دوره مربیگری درجه یک هزینه‌ای را پرداخت می‌کنند، یادآور شد: این هزینه که بیشتر به حساب فدراسیون والیبال برای تأمین هزینه مدرس و هزینه‌های جاری واریز می‌شود مبلغ قابل چشمی به هیأت والیبال استان اختصاص نمی‌یابد که به عنوان درآمد به آن نگاه کنیم.

وی انتشار چنین اخباری در ورزش را مضرر روح ورزش دانسته و نوعی شیطنت رسانه نامید و متذکر شد: منتقدان و دلسوزان ورزش بهتر است اصلاح کننده باشند نه تخریب کننده، بنده بارها گفته‌ام هر کسی پیشنهادی یا انتقادی داشته باشد هیئت والیبال استان گوش شنوا دارد و استقبال هم خواهد کرد.

گفتنی است، کلاس مربیگری درجه یک والیبال در سطح ملی با شرکت مربیانی از سراسر کشور زیر نظر سه مدرس فدراسیون والیبال از جمله عادل بناکار مربی خوشنام والیبال تبریز از ۱۶ دی ماه به میزبانی تبریز آغاز و با برگزاری کلاس‌های عملی در روز ۲۲ دی ماه به پایان رسید.

کد خبر 5683208

منبع: mehrnews-5683208

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید