یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » بیش از ۸۷۰ خوزستانی بر اثر برف و باران امدادرسانی شدند

بیش از ۸۷۰ خوزستانی بر اثر برف و باران امدادرسانی شدند

کد خبر: 6933

اهواز- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در ۲ روز گذشته به بیش از ۸۷۰ آسیب دیده بر اثر بارش برف و باران در استان امداد رسانی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرعباس نجفی بابادی پیش از ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با توجه به بارش نزولات آسمانی در سراسر استان خوزستان در ۲ روز گذشته تعداد ٧٨ خودروی گرفتار در برف و کولاک به همت نجاتگران جمعیت هلال احمر استان رهاسازی شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: نجاتگران این جمعیت در ۴۸ ساعت گذشته با مشارکت ۲۵ تیم به ۱۵۹ خانوار امدادرسانی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نجاتگران این جمعیت ۱۵ عملیات امدادی را در این بازه زمانی به انجام رسانده‌اند، اظهار کرد: ۵۲ متأثر از بارش برف و باران به مناطق امن منتقل و اسکان اضطراری یافته‌اند.

نجفی ادامه داد: افراد اسکان یافته اقلام زیستی شامل پتو، موکت، روشنایی، ست‌های بهداشتی و همچنین بسته‌های غذایی ٧٢ ساعته دریافت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: شهرستان‌های آبادان، بهبهان، گتوند، آغاجاری، باغملک، دشت آزادگان، هویزه، ایذه و شوشتر متأثر از آبگرفتگی ها و شهرستان‌های اندیکا و دزپارت در این مدت تحت تأثیر برف و کولاک بوده‌اند.

کد خبر 5682856

منبع: mehrnews-5682856

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید