سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » اسکان اضطراری ۳۰۰ نفر و رهاسازی ۹۰ خودرو از برف در استان همدان

اسکان اضطراری ۳۰۰ نفر و رهاسازی ۹۰ خودرو از برف در استان همدان

کد خبر: 6927

همدان- رئیس جمعیت هلال احمر استان همدان از اسکان اضطراری ۳۰۰ نفر و رهاسازی ۹۰ خودرو از برف در استان طی ۲ ساعت گذشته خبر داد.

علی سنجربگی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با بارش نزولات آسمانی و بارش سنگین برف از شب گذشته در استان همدان آغاز شده و هم اینک نیز ادامه دارد، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته به ۳۰۰ حادثه دیده از برف و سرما در مناطق مختلف و جاده‌های ارتباطی این استان امداد رسانی کرده و آنها را در مکان‌های پیش بینی شده اسکان دادند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان اسکان مربوط به شهرستان نهاوند، مسیر نهاوند -نورآباد بوده است، افزود: ۶۰۰ تخته پتو به همراه ۶۰۰ بطری آب معدنی در اختیار مسافران گرفتار در برف و سرما که اسکان اضطراری داده شده بودند قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر استان همدان در ادامه گفتگو درباره آمار حوادث و خدمات ۲۴ ساعت گذشته توسط تیم‌های امدادی که به مصدومان پنج مورد حادثه جاده‌ای ناشی از برف و کولاک بوده امداد رسانی کردند، افزود: از این حادثه سه مصدوم سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند ویک مصدوم هم به مراکز درمانی انتقال داده شد ودر این ۲۴ ساعت گذشته نیز به ۹۰ دستگاه خودرو هم امداد رسانی شده است.

وی ادامه داد: تعداد ۱۱۱ نجاتگر در قالب هشت تیم عملیاتی با استفاده از امکانات و تجهیزات موجود کار امداد رسانی را بر عهده داشتند.

سنجربگی با اشاره به اینکه در مجموع ۶۰ دستگاه وسایل نقلیه در همه ی محورها کار خدمات رسانی و اسکان را به مسافران مانده در راه را داشتند، افزود: تیم‌های هلال احمر استان در ۱۷ پایگاه ثابت و سیار امداد جاده‌ای که شامل، تیم امداد هوایی، یک تیم آنست، یک تیم واکنش سریع و یک تیم امداد کوهستان، یک تیم پشتیبان با آغاز برودت هوا به حالت آماده باش درآمدند تا در کمترین زمان به حادثه دیدگان امداد رسانی کنند.

کد خبر 5682853

منبع: mehrnews-5682853

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید