جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » گامی برای تامین سوخت در نهبندان/توزیع نفت بین روستاییان

گامی برای تامین سوخت در نهبندان/توزیع نفت بین روستاییان

کد خبر: 6920

بیرجند- فرماندار شهرستان نهبندان گفت: ۲۰ لیتر نفت در اختیار خانوارهای روستایی دارای انشعاب گاز قرار گرفت تا در صورت قطعی گاز از آن استفاده کنند.

ابوالفضل ایروانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در بعضی از مناطق روستایی به دلیل کاهش فشار گاز، مقطعی گاز قطع شد که بلافاصله این روستاها در مدار قرار گرفتند و مشکل خاصی در شهرستان نهبندان نداشته‌ایم.

وی تصریح کرد: ۲۰ لیتر نفت هم در اختیار خانوارهای روستایی دارای انشعاب گاز قرار گرفت تا در صورت قطعی گاز از آن استفاده کنند.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه ۲۰ نانوایی هم مجهز به مشعل دوگانه سوز شدند، گفت: سهمیه سوخت جایگزین هم بین نانوایی‌های مورد نظر توزیع شده و بقیه نانوایی‌های نهبندان هم تا آخر هفته برای خرید مشعل دوگانه سوز اقدام می‌کنند.

ایروانی ادامه داد: گاز صنایع و واحدهای تجاری هم به طور کامل قطع شده‌اند و گاز ادارات هم قطع و پایش لازم با بهره‌گیری از پرسنل شرکت گاز و بازرسان فرمانداری در این خصوص انجام شده است.

وی با بیان اینکه گاز دو کوره خاص آجرپزی این شهرستان قطع شده است، عنوان داشت: سوخت جایگزین بین گلخانه‌ها و مرغداری‌های شهرستان توزیع شده است.

فرماندار نهبندان کمترین درجه دمای هوای شهرستان نهبندان را منفی هشت درجه اعلام کرد و گفت: در مناطق کوهستانی و دشت این شهرستان، دمای هوا به منفی ۱۰ درجه رسید و در حال حاضر شرایط معمولی است.

ایروانی افزود: شب گذشته هم دمای هوا منفی شش درجه بود که با تغییر وضعیت هوا در حال برگشت است.

کد خبر 5682806

منبع: mehrnews-5682806

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید