سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » کولاک و کاهش دید در محورهای استان قزوین

کولاک و کاهش دید در محورهای استان قزوین

کد خبر: 6913

قزوین - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با بیان اینکه هم اکنون تردد در همه محورهای مواصلاتی استان در حال انجام است، افزود: در ارتفاعات و گردنه‌ها شاهد کولاک و کاهش دید هستیم.

جواد حق لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف در استان قزوین اظهار کرد: از ساعت یک بامداد شب گذشته شاهد بارش گسترده برف در سطح استان قزوین هستیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون تردد در همه محورهای مواصلاتی استان قزوین در حال انجام است، افزود: در ارتفاعات و گردنه‌های استان قزوین شاهد کولاک و کاهش دید هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: شهروندان از سفرهای غیرضروری به صورت جدی پرهیز کنند اما در صورت نیاز به مسافرت حتماً زنجیر چرخ و امکانات اولیه امدادی و گرمایی را به همراه داشته باشند.

وی تصریح کرد: عملیات برف روبی و بازگشایی مسیرها به صورت مستمر توسط راهداران در حال انجام است و این روند ادامه نیز خواهد داشت.

وی در پایان یادآور شد: شهروندان و مردم استان قزوین حتماً قبل از انجام مسافرت‌های ضروری از طریق سامانه ۱۴۱ آخرین وضعیت راه‌ها را استعلام کرده و سپس اقدام به مسافرت کنند.

کد خبر 5682849

منبع: mehrnews-5682849

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید