جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » مدیران شهرستان دیر برای افزایش اعتبارات تلاش کنند

مدیران شهرستان دیر برای افزایش اعتبارات تلاش کنند

کد خبر: 6902

بوشهر- فرماندار دیر گفت: مدیران شهرستان دیر نسبت به جدب اعتبارات با مدیران کل خود ارتباط داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز صبح یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر، اظهار داشت: رؤسای ادارات نقاط حادثه خیز شهرستان را در همه حوزه‌ها بررسی و نسبت به بحران‌ها و حوادث ناشی از بارندگی‌ها توجه جدی داشته باشند.

فرماندار شهرستان دیر بیان کرد: مدیران نسبت به جدب اعتبارات با مدیران کل خود ارتباط داشته باشند.

وی از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت در اواخر بهمن ماه به استان بوشهر خبر داد و افزود: توسعه اقامتگاه‌های گردشگری، موج شکن اسکله بردخون، جاده دیر به بردخون، پیچ‌های جاشک به آبدان و دوراهک، ایستگاه ۱۳۲ برق، توسعه سایت‌های آبشیرین کن و ابزی پروری از جمله طرح‌هایی است که پیگیر هستیم.

فرماندار شهرستان دیر گفت: در دهه فجر پروژه‌هایی که واقعاً تکمیل شده‌اند، افتتاح می‌شوند، پایش تصویری در حوزه امنیت مهم است و ادارات مدنظر داشته باشند.

وی از کلنگ زنی پتروشیمی برزویه در سفر رئیس جمهور خبر داد، افزود: همچنین حل مشکل واگذاری زمین‌های مدنظر جهت اجرای طرح‌های آبزی پروری از دمیگز تا بردخون در سفر رئیس جمهور دنبال می‌کنیم.

باربرز تاکید کرد: با توجه به تذکرات مقام معظم رهبری باید جهاد تبیین پیوسته انجام دهیم به ویژه در حوزه رسانه باید تلاش کنیم.

در حوزه رسانه ضعف داریم

وی عنوان کرد: در حوزه رسانه ضعف داریم و نتوانسته‌ایم اقداماتمان را به خوبی به مردم بگوییم و این باعث شده تا معاندین حقایق را وارونه جلوه دهند.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه دشمن به دنبال تزریق ناامیدی است، گفت: در دهه فجر بصورت ویژه هرکس در حوزه کاری خود به جهاد تبیین بپردازد.

وی افزود: اجرای برنامه‌های پرمحتوا و جذاب همراه با جهاد تبیین در مدارس برای دانش آموزان به صورت ویژه دنبال شود.

باربرز خواستار تشکیل شورای اطلاع رسانی در ادارات شد و ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر به صورت ویژه منعکس شود و مدیران ادارات نسبت به ارائه گزارش عملکرد و دستاوردها قبل از خطبه‌های نمازجمعه و برپایی میز خدمت اهتمام جدی داشته باشند.

وی تاکید کرد: با مردم واقع بینانه صحبت کنیم تا بتوانیم دستاوردهای نظام اسلامی را به آنها ابلاغ کنیم.

فرماندار شهرستان دیر بیان کرد: بزرگترین جهاد تبیین مسئولین خدمت صادقانه به مردم و معطل نکردن آنها در ادارات و دستگاه‌ها است و این گونه نارضایتی‌ها به حداقل می‌رسد و به راحتی می‌توانیم اعتماد مردمی به دست بیاوریم.

وی ابراز کرد: آذین بندی و فضاسازی شهرها و روستاها به ویژه بازار در دستور کار باشد و تجلیل از جانبازان انقلاب و برگزاری نشست خاطره گویی دوران انقلاب پیگیری شود.

کد خبر 5682800

منبع: mehrnews-5682800

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید