شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تداوم هوای پایدار تا هفته آینده در اردبیل

تداوم هوای پایدار تا هفته آینده در اردبیل

کد خبر: 6899

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی استان اردبیل شرایط جوی تا یکشنبه هفته آینده در استان پایدار خواهد بود.

سیاوش محمدی در گفت‌گو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اردبیل اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی استان اردبیل شرایط جوی تا یکشنبه هفته آینده در استان پایدار خواهد بود.

وی با بیان اینکه سامانه فعال بارشی در سطح استان نخواهیم داشت، گفت: طی امروز و فردا آسمان استان در اغلب مناطق نیمه ابری تا ابری همراه با وزش ملایم باد جنوبی پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به احتمال بارش خفیف برف در ارتفاعات بیان کرد: از روز سه‌شنبه آسمان استان غالباً صاف بوده و در بعضی ساعت‌ها وزش باد پدیده غالب خواهد بود.

محمدی ادامه داد: طی روزهای آینده کولاک برف در برخی جاده‌های مواصلاتی و رخداد بهمن در ارتفاعات مناطق مرکزی و جنوبی استان احتمال می‌رود.

وی با بیان اینکه طی چهار روز آینده در ساعات شبانه هوای سرد و یخبندان تدام خواهد داشت، افزود: از روز پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده در اواسط روزها به ویژه در مناطق شمالی استان دمای هوا به طور نسبی افزایش یافته و در ساعات شبانه از شدت سرما قدری کاسته خواهد شد.

کد خبر 5682781

منبع: mehrnews-5682781

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید