جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » برنامه های دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد واحد اجرا شوند

برنامه های دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد واحد اجرا شوند

کد خبر: 6847

یاسوج- معاون سیاسی، امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته‌های ۲۴ گانه ستاد دهه فجر در استان تشکیل شده وبرنامه‌های واحدی توسط این کمیته ها اجرا و از جزیره‌ای عمل کردن بپرهیزند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد هاشمی‌مهر، عصر شنبه در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: دهه فجر امسال باید متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود و لیست پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی حوزه عمرانی و اقتصادی و میزان تأثیرگذاری این پروژه‌ها در توسعه استان به خوبی در اختیار اصحاب رسانه قرار داده شود تا به اطلاع مردم رسانده شود.

وی با بیان اینکه زنان بعد از انقلاب در دوران دفاع مقدس و در حوزه‌های سیاسی اجتماعی، علمی و سیاسی توفیقات زیادی به دست آوردند، گفت: موفقیت‌های زنان و بانوان برجسته‌سازی و اطلاع‌رسانی شود.

هاشمی مهر، تصریح کرد: مدیران جهادی در دولت جهادی سیزدهم در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی پای کار باشند و آنچه در طول این چهار دهه عمر انقلاب اسلامی به دست آمده برای نسل‌هایی که آشنایی کمتری با آن دوران دارند مطرح شود.

وی تصریح کرد: دشمن در نتیجه غفلت ما توانست کارها و برنامه‌هایی انجام دهد و نتیجه برنامه‌های دشمن حضور برخی از جوانان و نوجوانان در کف خیابان و ایجاد اغتشاش بود.

هاشمی مهر، افزود: انقلاب اسلامی سال ۵۷ روح تازه در کالبد سایر کشورهای مسلمان ایجاد کرد و موجب تقویت اعتماد به نفس آنها شد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی همه ملت‌های جهان را زنده کرد و سبب احیا اسلام سیاسی شد، گفت: انقلاب اسلامی سال ۵۷ ملت ایران موجب گسترش مطالعات اسلام شناسی به جای شرق‌شناسی شد و باید گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی در مدارس و دانشگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

هاشمی مهر تاکید کرد: یکی از حوزه‌هایی که طی سال‌های اخیر به آن کمتر پرداخته شده دهه فجر است و دهه فجر چندین سال قبل با شور و حرارت خاصی برگزار می‌شد اما طی سال‌های اخیر جشن‌های دهه فجر رنگ و بوی گذشته را ندارد و نتیجه این شده که جوانان ما چندان شناختی نسبت به دهه فجر و انقلاب اسلامی ندارند.

وی افزود: دهه فجر زمان مناسب برای جهاد تبیین است و این دهه را غنیمت بشماریم و کارهای بزرگ انجام شده را بیان کنیم.

کد خبر 5682293

منبع: mehrnews-5682293

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید