شنبه، 8 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » سقوط بهمن در گردنه الماس تلفاتی نداشته است

سقوط بهمن در گردنه الماس تلفاتی نداشته است

کد خبر: 6835

خلخال- فرماندار شهرستان خلخال گفت: سقوط بهمن در محور ارتباطی خلخال – اسالم تلفات جانی و مالی به همراه نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد یحیی‌زاده عصر شنبه در جریان بازدید از محل سقوط بهمن در گردنه الماس خلخال اظهار کرد: بامداد امروز در حالی ریزش بهمن در ۲ مرحله در مسیر اسالم رخ داد که در این رخداد هیچ تلفات جانی و مالی را شاهد نبودیم.

وی از ادامه کولاک برف و یخبندان در این مسیر خبر داد و تصریح کرد: انتظار می‌رود اهالی از مسافرت‌های غیرضرور در این مسیر خودداری کرده و جانب احتیاط را در هنگام تردد رعایت کنند.

فرماندار شهرستان خلخال گفت: مسافران قبل از حرکت به سمت این جاده، محورهای کوهستانی و دارای گردنه‌های صعب‌العبور شایسته است از طریق مرکز اطلاعات راه‌ها، وضعیت راه و تردد را با خبر شده و خودروی خود را نیز به زنجیر چرخ، سایر تجهیزات زمستانی و لوازم گرمازا مجهز کنند.

یحیی‌زاده افزود: اصلی‌ترین راه ارتباطی خلخال به گیلان همین محور است و با توجه به مسدود شدن محور پونل، امیدواریم با همکاری مسئولان هر ۲ شهرستان خلخال و اسالم این راه در زمستان امسال برای تردد باز باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته شاهد حادثه تلخ سقوط یک دستگاه ماشین برف‌روب به همراه راهدار این خودرو در حال برف‌روبی در این محدوده بودیم که خوشبختانه با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر راهدار مصدوم در ساعات اولیه به بیمارستان امام خمینی منتقل و برای تکمیل درمان به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شده است.

فرماندار شهرستان خلخال اضافه کرد: همچنان برودت هوا و یخبندان را در اکثر جاده‌های این استان شاهد هستیم و تلاش راهداران بر این است تا این محورها بازگشایی شده و امکان تردد در این مسیر فراهم آید.

کد خبر 5682244

منبع: mehrnews-5682244

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید