یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » مراسم غبارروبی قبور مطهر شهدا در بوشهر برگزار شد

مراسم غبارروبی قبور مطهر شهدا در بوشهر برگزار شد

کد خبر: 6813

بوشهر- مراسم غبارروبی مزار مطهر شهدای والامقام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) و هفته زن در بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر صبح شنبه در این مراسم اظهار داشت: برای همه ما زنان ایرانی مایه افتخار و سربلندی است که سالروز میلاد باسعادت بانوی دوعالم به نام روز مادر و گرامیداشت ارزش و مقام زن نامگذاری شده است.

رقیه زنگنه نژاد افزود: این عنایت و برکت در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی میسر شده است که میلاد این بانوی بزرگ به نام روز زن نامیده شده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر بیان کرد: در هفته زن برنامه‌های مختلفی در سراسر استان تدارک دیده است که در حال اجرا است.

وی افزود: امروز به پاسداشت مقام زنان ایثارگر و فداکار که در ۸ سال دفاع مقدس و در تمام دوران ۴۳ سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی فرزندان برومند و عزیزتر از جان خود را در راه دفاع از ارزش‌ها و انقلاب فدا کردند در اینجا جمع شده ایم.

وی تصریح کرد: مادران شهدا و زنان ایثارگر در نظام مقدس اسلامی الگویی متفاوت از زن را به همه دنیا معرفی و نشان دادند.

زنگنه نژاد بیان کرد: امروز زنان عفیف و پاکدامن و موفق کشورمان به برکت نظام مقدس اسلامی و خون شهیدان والامقام بدون هیچ محدودیتی در همه عرصه‌ها حضوری فعال و تأثیرگذار و موفق دارند.

در این آئین معنوی شرکت کنندگان با ادای شاخه‌های گل به مقام شهدای والامقام ادای احترام و با آرمان‌های بلند انقلاب، امام راحل، شهدای گلگون کفن و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت و میثاق کردند.

کد خبر 5681926

منبع: mehrnews-5681926

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید