پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تعداد مجتمع‌های خدماتی در جاده‌های استان بوشهر افزایش می‌یابد

تعداد مجتمع‌های خدماتی در جاده‌های استان بوشهر افزایش می‌یابد

کد خبر: 6808

بوشهر- سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در استان ۲۳ مجتمع خدمات رفاهی در حال بهره‌برداری است و ۲۱ مجتمع نیز در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید طالب لواسانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر بیش از چهار هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از افتتاح سه واحد مجتمع خدمات رفاهی و بین راهی در دهه مبارک فجر خبر داد و اضافه کرد: برای افتتاح این تعداد مجتمع ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و زمینه اشتغال مستقیم ۳۰ نفر را فراهم آورده است.

لواسانی بیان کرد: برای احداث رمپ های ورودی و خروجی و تابلوی راهنمای این مجتمع‌ها، ۱۸ میلیارد ریال از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هزینه شده است.

وی ادامه داد: استان بوشهر داری ۲۳ مجتمع خدمات رفاهی در حال بهره‌برداری است و ۲۱ مجتمع خدمات رفاهی نیز در حال ساخت است. علاوه بر این، ۱۴ مجتمع دیگر نیز در حال استعلام و جانمایی است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: این مجتمع‌های خدمات رفاهی و بین راهی با نگاه ویژه دولت سیزدهم، همت بخش خصوصی و حمایت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به یمن سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: این مجتمع‌ها مکان‌هایی برای ارائه خدمات رفاهی بهداشتی به مسافران بین جاده‌ای هستند که خدمات متمرکز و مناسب آنها در تأمین امنیت و رفاه حال مسافران، فراهم کردن آسایش، کاهش تصادفات، کاهش اتلاف وقت و مزاحمت‌های ترافیکی و افزایش جاذبه‌های توریستی، گردشگری و فرهنگی بسیار مؤثر است.

کد خبر 5681903

منبع: mehrnews-5681903

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید