دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » فرهنگ و هنر » برگزاری همایش بزرگداشت روز تاریخنگاری انقلاب به تعویق افتاد

برگزاری همایش بزرگداشت روز تاریخنگاری انقلاب به تعویق افتاد

کد خبر: 6797

بر اساس اعلام قبلی، برگزاری همایش بزرگداشت روز تاریخ نگاری انقلاب اسلامی روز ۲۴ دی اعلام شده بود که به دلیل تعطیلی فعالیت‌های اداری استان تهران، به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه بزرگداشت روز تاریخ نگاری انقلاب اسلامی که برای روز ۲۴ دی برنامه‌ریزی شده بود به دلیل تصمیم استانداری تهران درخصوص شدت برودت هوا و تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی این استان، این برنامه به زمان دیگر موکول شد. تاریخ جدید برپایی این برنامه بزرگداشت متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران و جمعی از اعضای مجمع هماهنگی مراکز تاریخ پژوهی و بانک‌های اسنادی ایران در بهمن سال ۱۴۰۰، طی مکاتبه‌ای با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار نامگذاری روز ۲۵ دی ماه به نام «روز تاریخ نگاری انقلاب اسلامی» شدند که این پیشنهاد در اردیبهشت ماه سال جاری در جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد. بر همین اساس قرار بود نخستین مراسم بزرگداشت «روز تاریخ نگاری انقلاب اسلامی» با تجلیل از نویسندگان و پژوهشگران حوزه تاریخ نگاری انقلاب اسلامی؛ امروز در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی (تالار قلم) برگزار شود که با توجه به تعطیلی شهر تهران به تعویق افتاد.

کد خبر 5681691

منبع: mehrnews-5681691

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید