سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » افزایش دمای هوای شبانه در کرمانشاه/دمای ۱۸شهر زیر صفر ثبت شد

افزایش دمای هوای شبانه در کرمانشاه/دمای ۱۸شهر زیر صفر ثبت شد

کد خبر: 6760

کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی کرمانشاه با اشاره به اینکه دمای هوا در ۱۸شهر استان کرمانشاه در شبانه روز گذشته زیر صفر به ثبت رسیده، از افزایش دمای هوای شبانه در استان کرمانشاه خبر داد.

فیروز دولتشاهی مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، به تدریج از عصر امروز تا یکشنبه هفته آینده، گذر سامانه‌ای بارشی جو منطقه را متأثر خواهد کرد.

وی افزود: گذر این موج بارشی از جو منطقه علاوه بر افزایش دمای شبانه و ابرناکی آسمان، به تناوب سبب بارش باران و برف در استان کرمانشاه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش از بعدازظهر فردا (شنبه) تا صبح یکشنبه و در نیمه جنوبی و نواحی شرقی استان نمود بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه شبانه روز گذشته برای استان کرمانشاه شبانه روز سردی بود، گفت: دمای هوای ۱۸ شهر در استان کرمانشاه در شبانه روز گذشته زیر صفر ثبت شده است.

دولتشاهی خاطرنشان کرد: سنقر با ثبت دمای منفی ۱۰ درجه سردترین شهر استان کرمانشاه در شبانه روز گذشته بود و کمترین دمای هوای شهر کرمانشاه در همین بازه زمانی منفی ۵ درجه به ثبت رسیده است.

کد خبر 5681404

منبع: mehrnews-5681404

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید