جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » دشمن از فضای مجازی برای ضربه به اسلام و ایران استفاده می‌کند

دشمن از فضای مجازی برای ضربه به اسلام و ایران استفاده می‌کند

کد خبر: 6708

گرگان- معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان گفت: دشمن از فضای مجازی و ابزار رسانه برای ضربه به اسلام و ایران استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ باقر رحمانی، عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز ولادت یگانه دختر نبی گرامی اسلام و تجلیل از مقام مادر اظهار کرد: ساده زیستی، ولایتمداری، ولایت پذیری، حجاب، عفت و پاکدامنی از شاخصه‌های بارز شخصیت حضرت فاطمه (س) بوده که برترین الگو برای زنان مسلمان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه اتفاقات ماه‌های اخیر در کشور نتیجه طراحی دشمن در صحنه بود، گفت: زمانی که انقلاب شکوهمند ایران به پیروزی رسید گفتمان سومی را در دنیا تشکیل داد، این گفتمان از گفتمان شرق و غرب بیزاری جست و پیام خود را در دنیا ارائه کرد.

باقری بیان کرد: امروز دشمنان تلاش می‌کنند تا با سوء استفاده از زنان جامعه به اسلام ضربه بزنند، آنها عفت، حجاب و حیای زن مسلمان را نشانه گرفته‌اند تا با ضربه زدن به زنان به دین اسلام و نظام صدمه بزنند به همین دلیل همه خصوصاً بانوان جامعه باید هوشیار بوده و در دام دسیسه‌های شیطان صفتان گرفتار نشوند.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال دو قطبی کردن جامعه و بانوان مسلمان هستند و همه باید هوشیار باشیم تا در زمین دشمن بازی نکنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان گفت: دشمن از فضای مجازی و ابزار رسانه به بهترین شکل ممکن برای ضربه زدن به اسلام و ایران استفاده می‌کند.

کد خبر 5680681

منبع: mehrnews-5680681

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید