شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ۷۵۰ نیروی بسیجی آماده کمک‌رسانی در قطعی احتمالی گاز خراسان شمالی

۷۵۰ نیروی بسیجی آماده کمک‌رسانی در قطعی احتمالی گاز خراسان شمالی

کد خبر: 6702

بجنورد- جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی با اشاره به اینکه در صورت قطعی گاز، اتصال آن باید خانه به خانه رقم بخورد، گفت: ۷۵۰ نیروی بسیجی در این راستا آموزش دیده‌اند.

سرهنگ عین الله حاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به کاهش دما در سراسر کشور و استان خراسان شمالی، احتمال افت فشار و یا قطعی گاز پیش‌بینی می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: اگر قطعی گاز اتفاق بیفتد، جریان مجدد و وصل‌شدن آن باید منزل‌به‌منزل انجام شود که قطعاً زمان زیادی را نیاز دارد و تعداد نیروهای شرکت گاز استان پاسخگوی این بحران نخواهد بود.

وی افزود: بر این اساس برای پیشگیری از طولانی‌شدن روند قطعی گاز استان، نیروهای بسیجی برای خدمت به مردم پای‌کار آمدند و با آموزش‌هایی که توسط کارشناسان شرکت گاز می‌بینند، برای وضعیت احتمالی قطعی گاز آماده می‌شوند.

حاتمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۷۵۰ نیروی بسیجی از سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی به درخواست شرکت گاز استان، آموزش‌های لازم برای طریقه وصل کردن گاز منازل دیده‌اند که اگر بر اساس شرایطی قطعی گاز رقم خورد در مرحله وصل مجدد آن سرعت بالا رود.

وی یادآور شد: نیروهای بسیجی که از خود مردم هستند، در تمام بحران‌هایی که رقم می‌خورند، ثابت کرده‌اند که پای خدمت به مردم و نظام ایستاده‌اند و در شرایط سخت کشور را رها نمی‌کنند.

کد خبر 5680737

منبع: mehrnews-5680737

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید