دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » برف‌روبی معابر و کوچه‌های شهرکرد با ۴۵ دستگاه خودرو

برف‌روبی معابر و کوچه‌های شهرکرد با ۴۵ دستگاه خودرو

کد خبر: 6697

شهرکرد_شهردار شهرکرد گفت: با توجه به بارش سنگین برف در شهرکرد در راستای برف‌روبی معابر و کوچه‌ها ۴۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین در دو منطقه به کار گیری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین واحدیان با اشاره به اقدامات شهرداری در راستای برف‌روبی سطح شهر اظهارداشت: ۲۵ دستگاه ماشین آلات در منطقه دو و ۲۰ دستگاه در منطقه یک برای برف‌روبی معابر، خیابان‌ها و کوچه‌ها مشغول به فعالیت شدند.

وی افزود: یک دستگاه بنز نمک‌پاش، ۴ دستگاه خاور کمپرسی، ۳ دستگاه کامیون برف‌روب، ۸ دستگاه لودر ،۳ دستگاه گریدر ،۲ دستگاه بیل بکهو، ۲ دستگاه تراکتور تیغه برف‌روبی و ۲ دستگاه مینی لودر ازجمله ماشین آلات فعال در منطقه دو بودند که ۱۴ دستگاه از شهرداری، ۳ دستگاه استیجاری، ۲ دستگاه از فضای سبز و مابقی ماشین‌آلات از سپاه، اداره گاز و ستاد بحران بودند.

شهردار شهرکرد بیان کرد: همچنین در منطقه یک یک دستگاه بنز نمک‌پاش، یک دستگاه بنز بازو غلطان، یک دستگاه خاور بازو غلطان، ۳ کامیون برف‌روب، ۶ لودر، ۲ گریدر، ۳ بیل بهکو و ۳ تراکتور برف روب به کار گرفته شد که از این مجموع ۷ دستگاه استیجاری، یک دستگاه از سازمان همیاری‌ها و یک دستگاه ازسپاه استان و مابقی از ماشین‌آلات شهرداری بوده است.

واحدیان با اشاره به برف‌تکانی درختان خاطرنشان کرد: ۱۷۴ نفر از نیروهای خدماتی به منظور نظافت پیاده‌روها و جوی و جداول جهت سهولت در رفت و آمدها و ۶ دستگاه ماشین‌آلات جهت برف تکانی درختان در نواحی ۴ گانه به کار گرفته شد.

وی گفت: در زمان بارش برف در سطح شهر علاوه‌بر نیروهای خدماتی، ۳۰ نفر از پرسنل اداری که عضو ستاد بحران شهرداری هستند نیز به صورتی حضوری در میدان جهت خدمات‌رسانی حضور داشتند.

کد خبر 5680709

منبع: mehrnews-5680709

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید