جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تیم اترک برای پیشرفت نیازمند حمایت‌های بیشتر است

تیم اترک برای پیشرفت نیازمند حمایت‌های بیشتر است

کد خبر: 6693

بجنورد- بازیکن تیم ون پارس اصفهان و سابق اترک گفت: تیم اترک اولین تیم خراسان شمالی است و درصورت حمایت می‌تواند ویترینی برای معرفی و نشان دادن استعدادها و پیشرفت‌های بازیکنان استان باشد.

پوریا قشلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فوتبال را از ۱۱ سالگی و در دوران مدرسه شروع کردم و تجربه‌ی بازی در تیم‌های سرخ پوشان اترک، استقلال نوین بجنورد و بادران تهران را دارم.

بازیکن تیم فوتبال ون پارس اصفهان گفت: بعد از یک سال بازی در تیم بادران تهران به استان خودم برگشتم و زیر نظر فیروز کریمی ۳ سال در تیم اترک بازی کردم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در تیم ون پارس اصفهان و زیر نظر سعید جهانگیری و مجتبی توتونی مشغول فعالیت است، ادامه داد: ابتدا تیم یک دست نبود و علیرغم شایستگی‌هایی که داشتیم نتوانستیم امتیاز لازم کسب کنیم اما با حضور آقای توتونی که تحول عالی در تیم ایجاد کردند این شایستگی منجر به نتیجه‌ی مطلوب شد.

قشلاقی افزود: طی ۹ مسابقه گذشته به طور فیکس در ترکیب ون پارس حضور داشتم و خوشبختانه در این ۹ بازی شکستی نداشتیم.

بازیکن سابق تیم اترک با اشاره به حضور صنایع بزرگ در خراسان شمالی و عدم حمایت‌ها، گفت: تیم اترک اولین تیم استان است و در صورت حمایت می‌تواند ویترینی برای معرفی و نشان دادن استعداد و پیشرفت بازیکنان استان باشد و در کنارش باعث ایجاد شور و نشاط در مردم و جوانان شود.

کد خبر 5680729

منبع: mehrnews-5680729

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید