پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تضعیف خط مقاومت رسانه‌ای اسلامی سیاست استکبار است

تضعیف خط مقاومت رسانه‌ای اسلامی سیاست استکبار است

کد خبر: 6688

بوشهر- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تأکید بر گسترش و توسعه خط مقاومت رسانه‌ای در جامعه گفت: تضعیف خط مقاومت رسانه‌ای اسلامی از سیاست اصلی استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر پنج شنبه در نشست با معاون امور استان‌های سازمان و صدا و سیما با بیان اینکه رسانه یکی از ارکان مهم در جوامع است، اظهار داشت: انسان موجودی است که تحت مهندسی ذهن عمل می‌کند و رسانه می‌تواند نظام اندیشه فکری، باطن و شخصیت انسان‌ها را ترسیم کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ترسیم اذهان جامعه را یکی از مأموریت‌های رسانه دانست و بیان کرد: رسانه در کشورها جایگاه تأثیرگذاری در مدیریت افکار جامعه دارد.

وی با اشاره ترسیم نظام شخصیتی، اندیشه فکری و ادراک جامعه توسعه رسانه خاطرنشان کرد: فتنه اخیر توسط دشمنان، جنگ رسانه‌ای، نرم و تهاجم فرهنگی تمام عیاری بود که بتوانند افکار مردم را برای تحقق اهداف خود مدیریت کنند که شکست خورد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفت: جهان آینده جهان تهاجم نرم و فرهنگی است و تهاجم سخت دیگر به عنوان گزینه آخر در دستور کار دولت‌ها در جهان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در این راستا خط مقاومت رسانه از جایگاه بالایی برخوردار است.

صفایی بوشهری با تأکید بر گسترش و توسعه خط مقاومت رسانه‌ای در جامعه تصریح کرد: تضعیف خط مقاومت رسانه‌ای اسلامی از سیاست اصلی استکبار جهانی است.

وی بیان کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی غرب‌گرا علیه نظام اسلامی ایران باید خط مقاومت رسانه‌ای انقلابی برای بصیرت‌افزایی جامعه تقویت شود و گسترش یابد.

وی افزود: طرح تحول در رسانه ملی صدا و سیما باید با طراحی ۵۰ ساله مناسب با مخاطبان تدوین شود تا در ادوار مختلف بتواند نیاز مخاطبان را تأمین کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر طراحی برش‌های استانی طرح تحول در رسانه ملی را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: اگر رسانه ملی قوی داشته باشیم نهاد مردمی جامعه هم قدرتمند می‌شود.

کد خبر 5680638

منبع: mehrnews-5680638

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید