دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » لزوم رعایت حجاب و عفاف توسط صنوف و مراکز خدمات دهنده به مردم

لزوم رعایت حجاب و عفاف توسط صنوف و مراکز خدمات دهنده به مردم

کد خبر: 6677

خرم‌آباد- استاندار لرستان بر لزوم رعایت حجاب و عفاف در صنوف و مراکز خدمات دهنده به مردم و همچنین مراجعه کنندگان به این مراکز در استان تاکید کد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز پنج شنبه در حاشیه جلسه حجاب و عفاف ضمن تبریک میلاد دخت مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: حجاب و عفاف به عنوان یک ارزش از مهم‌ترین محصولات نظام جمهوری اسلامی ایران است که اساس آن ارزش نهادن به مقام زن است.

وی، گفت: در جلسه امروز حجاب و عفاف دستور کارهای مرتبط با حوزه مشکلات بانوان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت که نظارت دقیق بر خدمات رسانی در تفرجگاه‌ها، مناطق تفریحی، درمانی و سایر مراکز خدمت رسان به بانوان یکی از نکات مهم جلسه امروز بود که مورد تاکید قرار گرفت.

استاندار لرستان، افزود: رعایت حجاب و سایر موارد مرتبط با این موضوع در صنوف و مراکز خدمات دهنده به مردم از دیگر مواردی بود که در این جلسه بر لزوم عمل به تعهدات در قبال حفظ حجاب و رعایت شئونات مراجعه کنندگان تاکید شد.

زیویار، گفت: عمل به وظایف در حوزه حجاب و عفاف از مهم‌ترین نکاتی است که ضرورت دارد در هر جایگاهی به این موضوع اهتمام وجود داشته باشد زیرا رعایت این مهم بر اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه و پیشگیری از ناهنجاری‌ها مؤثر است.

کد خبر 5680711

منبع: mehrnews-5680711

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید