یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » شورا در اجرای تمامی پروژه‌ها پیوست فرهنگی را رعایت می‌کند

شورا در اجرای تمامی پروژه‌ها پیوست فرهنگی را رعایت می‌کند

کد خبر: 6662

اردبیل-عضو هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل گفت: شورا در اجرای تمام طرح ها و پروژه‌ها پیوست فرهنگی را رعایت می‌کند.

سلامت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شورا و شهرداری اردبیل قطعاً دارای برنامه راهبردی برای توسعه فرهنگی است و در اجرای تمام طرح‌ها و پروژه‌ها پیوست فرهنگی را رعایت می‌کند.

وی با اشاره به راه اندازی مراکز علمی مدیریت شهری از جمله دانشگاه علمی کاربردی شهرداری در شورای دوره چهارم، مرکز پژوهش شهرداری در دور پنجم و در نهایت راه اندازی مرکز پژوهش شورای شهر افزود: راه اندازی این مراکز علمی نشانگر این است که رویکرد مجموعه مدیریت شهری علم محوری است و به زودی فعالیت خود را نشان خواهد داد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل بیان کرد: دیدگاه امروز شورای شهر و شهرداری اردبیل به مسائل شهری به‌صورت علمی، کارشناسی و اصولی است. خوشبختانه در شورای ششم خروجی‌های مثبت داریم که در آینده‌ای نزدیک برای شهروندان قابل لمس خواهد بود.

صفری با بیان اینکه برای پویایی و توسعه علمی و منطقی شهر، شایسته است دانشگاه‌ها نسخه‌ای از طرح و یافته‌های خود در حوزه شهری را به شورای شهر ارسال کنند، ادامه داد: ما در شورای شهر از دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی درخواست داریم یک نسخه از طرح‌ها و یافته‌های خود در حوزه مدیریت شهری را در اختیار شورا و شهرداری قرار داده و ما را موظف به اجرا و بهره مندی از این طرح‌ها کنند که در این صورت پویایی در مدیریت شهری حاصل خواهد شد.

وی همچنین در خصوص جابجایی پل عابر دانشگاه محقق به سمت داخل مجموعه دانشگاه محقق بیان کرد: از شهردار اردبیل درخواست داریم با تدبیر و راهکاری مشخص جهت رفع این مشکل اقدام کند تا دانشجویان و جوانان بدون خطر و با امنیت کامل به هر دو سمت و سوی دانشگاه تردد داشته باشند چرا که هدف ما خدمت به نسل جوان است.

کد خبر 5680429

منبع: mehrnews-5680429

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید