دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اردبیل تمدید شد

مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اردبیل تمدید شد

کد خبر: 6659

اردبیل- مسئول بسیج رسانه استان اردبیل گفت: مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اردبیل تا ۲۵ دی ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسلام پیله‌ور صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تمدید شد و علاقمندان تا ۲۵ دی ماه می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: این جشنواره در ۱۱ محور تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری و سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان اردبیل بیان کرد: فعالان رسانه می‌توانند آثار خود را در قالب گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یاداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست به دبیرخانه جشنواره واقع در سالن ولایت، دفتر بسیج رسانه استان اردبیل تحویل دهند.

پیله‌ور با بیان اینکه آموزش شهروندی و امر به معروف و نهی از منکر از جمله محورهای استانی این جشنواره است، گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر یکی از هویت‌سازترین جشنواره در حوزه اصحاب و رسانه بوده که استان اردبیل هم همزمان با تهران یکی از استان‌های پیشرو در برگزاری هشتمین دوره آن است.

وی افزود: این جشنواره با مشارکت حوزه هنری، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات، صدا و سیما، شهرداری اردبیل، ستاد کنگره ملی بزرگداشت سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل و ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار خواهد شد.

کد خبر 5680409

منبع: mehrnews-5680409

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید