سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » آب دهستان کاکان قطع است/آب بقیه مناطق در بویراحمد وصل است

آب دهستان کاکان قطع است/آب بقیه مناطق در بویراحمد وصل است

کد خبر: 6630

یاسوج- مدیر آبفای شهرستان بویراحمد گفت: آب دهستان کاکان به علت مسدود شدن جاده دسترسی شش کیلومتری چاه تامین آب این منطقه قطع است.

به گزارش خبرنگار مهر، علمدار آروین عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در کاکان ۷۰ سانتی متر برف باریده و جاده دسترسی چاه تأمین آب این منطقه مسدود شده است.

وی بیان داشت: تا بازگشایی جاده امکان وصل آب وجود ندارد و با سازمان راهداری هماهنگی شده و امروز این جاده بازگشایی می‌شود.

آروین اظهار داشت: گروه‌های اتفاقات آب و فاضلاب به این منطقه اعزام شده و تا پس از بازگشایی جاده، آب آشامیدنی منطقه کاکان وصل می‌شود.

وی با بیان اینکه آب همه مناطق شهر یاسوج وصل شده است، گفت: هفت گروه اتفاقات آب و فاضلاب در این زمینه در حالت آماده باش بودند و ذخیره سازی آب در مخازن آب در شهر یاسوج انجام شد، اما متأسفانه ساعت ۳ بامداد روز گذشته با قطعی برق مشکل قطعی آب نیز به وجود آمد و روز گذشته آب آشامیدنی مناطق ترمینال قدیم و بیمارستان امام سجاد (ع) و مهریان وارد مدار شد.

آروین تصریح کرد: هشت حلقه چاه منطقه تنگ کناره که آب مناطق چنارستان، خلف آباد، علی آباد، بازرنگ، کرد لاغری، کشاورزی، شهرک امام حسین (ع)، شاهدها، امامت‌ها، عدل، شهرک امام علی (ع) و شرف آباد را تأمین می‌کرد به علت قطعی برق وارد مدار نشد که با تلاش اداره برق و آبفای شهری ساعت ۱۰ شب گذشته وصل شد.

کد خبر 5680044

منبع: mehrnews-5680044

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید