دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » خنثی سازی هجمه معاندان مستلزم ترویج تفکر مهدویت است

خنثی سازی هجمه معاندان مستلزم ترویج تفکر مهدویت است

کد خبر: 6588

ساری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خنثی‌سازی هجمه فرهنگی معاندان را مستلزم ترویج تفکر مهدویت در جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت مهدویت مازندران گفت: برنامه‌های مهدویت باید با رویکرد افزایش سرمایه اجتماعی برای انقلاب همراه باشد.

وی اظهار کرد: یارگیری برای جریان انقلاب و بسترسازی فرهنگی در راستای گسترش تفکر مهدوی باید در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول با انتقاد از ضعف فضا سازی فرهنگی در مناسبت‌های دینی و ملی در مازندران خواستار مشارکت پررنگ شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی در این زمینه شد.

سلگی با اشاره به ماهیت فرهنگ مهدویت، امید بخشی و تقویت انسجام را در این راستا یاد آورشد و افزود: خنثی‌سازی تلاش‌های معاندان در کمرنگ کردن ارزش‌های دینی ضرورت اساسی و راهبردی است.

وی با یادآوری فتنه اخیر و تلاش معاندان افزود: دشمنان با هجمه به باورها و ارزش‌های اسلامی و تبلیغ جریان‌ها و نمادهای ضد دینی در پی انگاره سازی مصنوعی در فتنه اخیر و انحراف در مسیر و حرکت اثربخش جریان انقلاب هستند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به افشای جریان ضد دین در فتنه اخیر خاطرنشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی باید با تمرکز بر ارزش‌های قابل احترام ملی و دینی از جمله مهدویت تلاش برای غلبه فرهنگ دینی را برجسته سازند.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه مهدویت در استان بر لزوم تدوین و تنظیم برنامه‌های ویژه فرهنگی با محوریت جوانان و نوجوانان تاکید کرد.

کد خبر 5679562

منبع: mehrnews-5679562

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید