جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » «قهرمان» اثری فاخر و درخور شأن شهیدان زین الدین است

«قهرمان» اثری فاخر و درخور شأن شهیدان زین الدین است

کد خبر: 6583

قم - فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به اینکه تئاتر «قهرمان» اثری فاخر در حوزه دفاع مقدس است، گفت: کاری که بر روی صحنه رفت واقعاً در شأن شهیدان زین الدین بود.

سردار محمد رضا موحد در حاشیه اجرای نمایش «قهرمان» که در تالار مرکزی شهر قم برگزار شد در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه این نمایش اثری فاخر در حوزه دفاع مقدس است، اظهار کرد: کاری که بر روی صحنه رفت واقعاً در شأن شهیدان زین الدین بود و بسیار هنرمندانه توانسته بود جلوه‌هایی از زندگی و رشادت‌های این شهیدان والامقام به ویژه شهید مهدی زین الدین را به تصویر بکشد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار برگزار کنندگان کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم تاکید کردند که پیام شهدا می‌بایست با زبان هنر به مردم به ویژه نسل جدید منتقل شود و ما در «قهرمان» این موضوع را به خوبی دیدیم و احساس کردیم.

وی با اشاره به اینکه در کنگره ملی شهدای استان قم رویدادهای هنرمندانه بزرگی رقم خورد، ابراز کرد: یکی از این رویدادها تولید و اجرای نمایش فاخر قهرمان است که به خوبی آموزه‌های زندگی شهیدان زین الدین و سبک زندگی آنها را برای مردم به نمایش گذاشته شد.

سردار موحد در پایان ضمن تقدیر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، هنرمندان و تمام کسانی که در به ثبت رسیدن این اثر فاخر همکاری کردند، خاطرنشان کرد: امیدواریم اجرای چنین برنامه‌هایی اثر مثبتش را بر روی مردم به ویژه نوجوانان و جوانان ما داشته باشد و با الگوگیری از منش و سبک زندگی این اسوه‌های همیشه زنده تاریخ مسیر خوبی را برای خودشان انتخاب کنند.

کد خبر 5679475

منبع: mehrnews-5679475

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید