شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان شهدا کرمانشاه طی سال آینده

بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان شهدا کرمانشاه طی سال آینده

کد خبر: 6529

کرمانشاه- مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه از بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان شهدا کرمانشاه طی سال آینده خبر داد.

میثم حجتی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کار توسعه اورژانس بیمارستان شهدای کرمانشاه به عنوان بزرگترین اورژانس مجموعه درمانی تأمین اجتماعی کشور که از سال گذشته آغاز شده در حال حاضر حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می‌شود این اورژانس با سه هزار و ۲۰۰ متر مساحت تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

وی افزود: به تازگی طرح ال. دی. آر بیمارستان حضرت معصومه (س) کرمانشاه با هشت اتاق بسیار مجهز و در فضایی به مساحت ۷۲۰ متر به بهره برداری رسید که این زایشگاه یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین زایشگاه‌های موجود در کشور است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: اجرای طرح هتلینگ در بیمارستان‌های حضرت معصومه (س) و شهدا، بازسازی آشپزخانه و در دست بازسازی بودن رختشور خانه‌های این بیمارستان‌ها، بازسازی بخش تصویربرداری بیمارستان شهدا، در دست ساخت بودن انبار دارویی جدید و استاندارد بیمارستان حضرت معصومه (س) از دیگر طرح‌های اجرا شده و در دست اجرای مدیریت درمان تأمین اجتماعی است.

حجتی پور بیان کرد: با هدف گسترش اجرای عدالت در حوزه درمان و بهره مندی هرچه بیشتر و بهتر مردم استان در شهرستان‌های مختلف علاوه بر درمانگاه‌های موجود در اسلام آبادغرب و بیستون، درمانگاه‌های تأمین اجتماعی در شهرستان‌های سنقر و کلیایی، پاوه و جوانرود هم راه اندازی شده و به زودی هم درمانگاه سرپل ذهاب هم مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ماه‌های آینده نیز درمانگاه‌های شهرستان‌های کنگاور، هرسین و صحنه هم راه اندازی می‌شوند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ساخت درمانگاه جدید و مجزای بیمارستان حضرت معصومه (س) هم در دستور کار قرار دارد و میزان ضریب اشغال تخت در مراکز درمانی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان ۷۵ درصد است.

کد خبر 5678941

منبع: mehrnews-5678941

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید