دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » محور تایباد به باخرز به دلیل کولاک شدید برف مسدود شد

محور تایباد به باخرز به دلیل کولاک شدید برف مسدود شد

کد خبر: 6528

تایباد ـ فرماندار تایباد گفت: به دلیل کولاک شدید برف در تایباد ضمن مسدود کردن موقتی محور تایباد به باخرز، سبب تردد کند خودروها در دیگر محورهای شهرستان تایباد شده است.

مهدی دونده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کولاک شدید برف از صبح سه شنبه باعث شده است تا در تردد در تمام محورهای شهرستان تایباد به ویژه مناطق کوهستانی با کندی انجام شود، این در حالی است که بارش برف تردد در محور تایباد به باخرز را موقتاً متوقف کرده است.

از ترددهای غیر ضروری در جاده‌ها پرهیز شود

فرماندار تایباد بیان کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برکات الهی محور تایباد به خواف و همچنین تایباد به تربت جام توسط راهداری و پلیس راه شهرستان بطور مداوم بازدید و شن و نمک پاشی می‌شود.

وی ازود: در حال حاضر کولاک شدید برف در تمام محورهای مواصلاتی شهرستان وجود دارد و تاکید ستاد مدیریت بحران، پلیس راه و راهداری این است که تا حد امکان همشهریان عزیز از تردد غیر ضروری در تمام محورهای مواصلاتی شهرستان خودداری کنند.

دونده تصریح کرد: راهداران ما تمام حوزه استحفاظی شهرستان را مورد پایش و اقدامات مورد نیاز فنی قرار می‌دهند، با این حال در محور تایباد به خواف در حوزه استحفاظی شهرستان خواف محور نیازمند شن پاشی است که به این شهرستان اطلاع رسانی لازم انجام شده است.

وی با دعوت از همه همشهریان به صرفه جویی در مصرف گاز گفت: در دو روز گذشته جلسه بحران برگزار شده و دستور بهینه مصارف گاز و برق صادر شده است، همچنین استانداری برای مدیریت مصرف گاز اقدام به تعطیلی بخش‌های مختلف اداری و آموزشی استان به جز دستگاه‌های خدمات رسان کرده است تا ترافیک مصارف گاز به سمت مصرف‌خانگی هدایت شود.

دونده اضافه کرد: ادارات آب، برق و گاز بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان هشدارهای لازم برای مدیریت مصرف و جلوگیری از یخ‌زدگی کنتورها از طرق مختلف به اطلاع همشهریان رساندند. محور مواصلاتی تایباد به باخرز موقتاً مسدود شد.

کد خبر 5678946

منبع: mehrnews-5678946

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید