پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » راه‌اندازی رشته تغذیه اولویت‌ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است

راه‌اندازی رشته تغذیه اولویت‌ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است

کد خبر: 6516

کرمانشاه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: راه‌اندازی رشته تغذیه اولویت‌ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، قباد محمدی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی و آموزشی دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اظهار کرد: بسیار خرسندیم با اینکه دانشکده تغذیه یک دانشکده‌ی نوپا است اما در این مدت کوتاه پیشرفت بسیار خوب و قابل توجهی داشته است.

وی افزود: باید زیرساخت‌های لازم در راستای بهره مندی از فناوری‌های نوین در حوزه‌های مختلف در دانشکده تغذیه فراهم گردد و همه باید در کنار هم تلاش کنیم که این دانشکده بتواند به اهداف خود در برای ارتقا و پیشرفت همه جانبه علمی و آموزشی دست یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: دانشکده تغذیه تاکنون خدمات بسیار خوب و ارزشمندی را به مردم و دانشجویان ارائه داده و فعالیت‌های تحقیقاتی بسیاری در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف داشته و موجب شده جوانان علاقه مند به تحصیل در این دانشکده در شهر خود و در کنار خانواده‌هایشان به تحصیل می‌پردازند و به طور قطع این دانشکده با وجود داشتن اساتید و پرسنل خوبی که دارد پیشرفت خوبی خواهد داشت.

محمدی بیان کرد: سعی ما بر این است که رشته تغذیه را به زودی در این دانشکده راه اندازی کنیم و بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن مجوز رشته‌های دکترای صنایع غذایی و ارشد بالینی تغذیه را نیز دریافت کنیم.

وی ادامه داد: تکمیل ساختمان اساتید این دانشکده که در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد از اولویت‌های دانشگاه است و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 5678917

منبع: mehrnews-5678917

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید