یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » نساجی برای بازی های جام حذفی فوتبال آمادگی کامل دارد

نساجی برای بازی های جام حذفی فوتبال آمادگی کامل دارد

کد خبر: 6513

بابلسر- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان این که نساجی برای بازی های جام حذفی آمادگی کامل دارد، گفت: تیم از نظر روحی و فیزیکی بازسازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری شامگاه سه شنبه در نشست خبری پیش از بازی جام حذفی باشگاه‌های کشور مقابل فجر سپاسی شیراز با اظهار اینکه این تیم هفته قبل مقابل پرسپولیس شکست سختی را تجربه کرد و نمی‌توان آن را انکار کرد، افزود: سعی کردیم از نظر روانی و تاکتیکی تیم را بازسازی کنیم و توانستیم به شرایط خوب و نرمال برسیم.

وی با بیان اینکه بازیکنانم طی هفته‌های قبل توانمندی‌های خو را نشان داده بودند اما هفته قبل اسیر یکسری اشتباهاتی شدند، افزود: باید از این اشتباهات درس بگیریم و با رفع ایراد بتوان بهترین بازی را ارائه کرد.

وی درباره بازی‌های جام حذفی با اشاره به تک حذفی بودن بازی‌ها هرگونه اشتباه را منجر به تاوان دانست و گفت: باید صددرصد تمرکز داشته باشیم و با تمرکز بالا و هوشمندانه بازی کنیم و فجر سپاری نیز تیم خوب، ریشه دار و قابل احترام است.

مطهری اظهار امیدواری کرد که فوتبال روبه جلو و تماشگرپسند ارائه دهیم و استارت کار را در جام حذفی خوب بزنیم زیرا انگیزه‌های زیادی برای این جام داریم و همیشه درپی آن هستیم که فوتبال خوب ارائه دهیم تا تماشاگران لذت برند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی با تاکید براین که نهایت تلاش را خواهیم کرد تا برد را تقدیم هواداران نساجی کنیم، گفت: اما این برد به سادگی به دست حاصل نمی‌شود بلکه با تلاش و روحیه جنگندگی کسب می‌شود.

وی بااشاره به این همه بازیکنان تیم برایم ارزشمند هستند، گفت: شکل و تاکتیک خود را داریم و با توجه به آنالیز از تیم حریف، نفرات را چینش می‌کنیم و خوشبختانه از همه بچه‌ها رضایت دارم.

مطهری با بیان اینکه تلاش می‌کنیم اشتباهات را در تیم کم کنیم گفت: بعد از شکست سخت مهمترین هدف این بود بازیکنان را از نظر روحی و فیزیکی بازسازی کنیم و برای بازی فردا آمادگی کامل داریم و با توجه به بودجه و بضاعت نساجی در هفته‌های قبل بازی خوبی داشته است.

سرمربی تیم نساجی مازندران از تیم فجر سپاسی به عنوان تیم خوب و ریشه دار یاد کرد و گفت: این تیم را دستکم نخواهیم گرفت.

دیدار تیم نساجی مازندران و فجر شهید سپاسی شیراز در قالب جام حذفی باشگاه‌های کشور ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید وطنی قائمظهر برگزار می‌شود.

کد خبر 5678902

منبع: mehrnews-5678902

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید