دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » دشمن درصدد ایجاد نا امیدی در جامعه است

دشمن درصدد ایجاد نا امیدی در جامعه است

کد خبر: 6512

بیرجند- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از تلاش دشمن با بهره‌گیری از همه توان خود برای ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا طالبی بعدازظهر سه شنبه در مراسم تکریم مدیرکل سابق و معارفه مدیرکل جدید ثبت احوال استان بیان داشت: روحیه خدمت رسانی به مردم، داشتن کارآمدی و تخصص، تعهد و وظیفه شناسی، اعتماد به شایستگی‌های خود، پاسخگویی به مردم، حمایت از کارکنان و خانواده آنها، سلامت و پاک دستی، افزایش ضریب ایمنی و… از جمله شاخص‌های یک مدیر است.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی دشمن با همه توان به میدان آمده است تا یاس و نا امیدی را در جامعه ترویج کند لذا باید شبانه روزی به مردم خدمات بی منت ارائه کنیم.

وی با اشاره به این که در خیلی از حوزه‌های استان مدیران کارآمد و متخصصی داریم، افزود: مدیران انقلابی و ولایی باید نسبت با ارباب رجوع و همکاران خود تعهد داشته باشند.

معاون استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: مدیران باید به شایستگی‌های خود اعتماد داشته باشند و با وجود بهره‌گیری از دانش دیگران، خود تصمیم گیرنده باشند.

طالبی ادامه داد: دولت سیزدهم دنبال وعده‌های دروغی به مردم نیست اما باید اقدامات انجام شده به خوبی به مردم اطلاع رسانی شود و نباید از دشمن غافل باشیم.

وی، افزود: ایمنی به خصوص در زمینه سامانه‌های ثبت احوال خیلی مهم است لذا باید از آنها به خوبی حفاظت شود.

وی با بیان این که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به افزایش انگیزه شغلی کارکنان و ارتقای سطح علمی آنها توجه کنند، اظهار کرد: ساختمان‌های ادارات ثبت احوال در شهرستان‌های بشرویه و سرایان نیمه تمام هستند که با کمک استانداری و سازمان ثبت احوال کشور باید تکمیل شوند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: حمایت از نوآوری و خلاقیت، تقویت وجدان کاری، افزایش سطح اعتماد عمومی مردم با عملکرد مناسب از جمله مواردی است که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به آنها توجه کنند.

طالبی با تاکید بر مهندسی فرهنگ نام گذاری و ضرورت توجه به حقوق مردم نسبت به مسئولان و حقوق مسئولان نسبت به مردم، تصریح کرد: مردم ولایی و مذهبی خراسان جنوبی در عمل با حضور در همه صحنه‌ها و کسب رتبه‌های اول و دوم حضور در انتخابات‌های گذشته و در استقبال با شکوه از رئیس جمهور در سفر دوم به استان پشتیبانی از نظام و مقام معظم رهبری را ثابت کرده‌اند.

وی با یاد آوری همکاری خوب مدیرکل سابق ثبت احوال با استانداری در یک سال گذشته گفت: برای مدیرکل جدید هم آرزوی موفقیت می‌کنیم.

مرتضی امیرآبادی زاده مدیرکل جدید ثبت احوال خراسان جنوبی هم بیان داشت: این که تاکنون شکایتی از ثبت احوال استان مبنی بر انجام تخلف را نداشته‌ایم، نشانگر توانمندی مدیران گذشته ثبت احوال خراسان جنوبی بوده است.

به گفته وی خداپرستی، مردم مداری و توانمندی از معیارهای وی برای پست‌ها است و خدمتگزاری به مردم هدف اصلی از پذیرفتن این بار سنگین است.

مدیرکل جدید ثبت احوال استان اظهار کرد: برای خدمتگزاری به مردم به خراسان جنوبی آمده‌ام و امیدواریم آن طور که شایسته آنها است به آنها خدمت کنیم.

مدیرکل سابق ثبت احوال خراسان جنوبی هم با تشریح اقدامات انجام شده، گفت: با وجود این که بر اساس چارت سازمانی باید ۱۷۳ نفر نیرو در ثبت احوال می‌داشتیم، وظایف سازمانی را تنها با ۸۳ نیرو انجام داده‌ایم.

به گفته مهر اور تکمیل ساختمان‌های بشرویه و سرایان نیاز به کمک سازمان ثبت احوال کشور دارد و در این مدت تنها رعایت حق مردم سرلوحه کار ما بوده است.

کد خبر 5678909

منبع: mehrnews-5678909

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید