دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » سامانه بارشی عصر امروز از چهارمحال و بختیاری خارج می شود

سامانه بارشی عصر امروز از چهارمحال و بختیاری خارج می شود

کد خبر: 6498

شهرکرد_معاون هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از عصر امروز سامانه بارشی بتدریج از چهارمحال و بختیاری خارج می‌شود.

مهرداد قطره در گفت‌وگو با خبرنگارمهر، اظهار کرد: از روز گذشته عصر که بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری آغاز شد تا امروز صبح در شهرکرد حدود ۱۶.۵ میلی‌متر بارش و ۱۹ سانتی‌متر برف به ثبت رسیده است.

وی افزود: در ایستگاه هواشناسی چلگرد ۲۸ سانتی متر برف باریده است که با احتساب بارش‌های قبلی، ارتفاع برف در این ایستگاه به ۷۰ سانتی‌متر رسیده است.

معاون هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بارش‌های خوبی به‌واسطه فعالیت سامانه بارشی در استان شاهد بودیم، ادامه داد: این سامانه تا بعدازظهر امروز به تناوب در استان فعال خواهد بود و شاهد بارش به صورت برف در برخی مناطق برف و باران هستیم.

قطره عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود فعالیت سامانه بارشی برای بعدازظهر امروز بیشتر در نیمه غربی چهارمحال و بختیاری، شهرستان‌های کوهرنگ، قسمت‌هایی از شهرستان اردل و همچنین در جنوب استان، شهرستان مالخلیفه باشد.

وی خاطرنشان کرد: از عصر امروز سامانه بارشی بتدریج از چهارمحال و بختیاری خارج می‌شود، تا روز جمعه آسمان صاف تا قسمتی ابری، پدیده مه و کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود، این شرایط در مناطق سردسیر مثل چلگرد محسوس‌تر خواهد بود.

معاون هواشناسی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: صبح امروز سردترین ایستگاه، چلگرد با کمینه دمای ۴ درجه سانتی گراد زیر صفر بود.

قطره بیان کرد: برای روز جمعه ورود و فعالیت یک سامانه جدید را در سطح چهارمحال و بختیاری خواهیم داشت که انتظار بارش قابل ملاحظه‌ای از آن نمی‌رود اما اواسط هفته آینده از روز دوشنبه به بعد مجدداً سامانه فعالی استان را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

کد خبر 5678487

منبع: mehrnews-5678487

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید