دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تلاش راهداران برای بازگشایی راه‌های روستایی الیگودرز

تلاش راهداران برای بازگشایی راه‌های روستایی الیگودرز

کد خبر: 6495

خرم‌آباد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به تلاش راهداران برای بازگشایی راه‌های روستایی الیگودرز در پی بارش برف، گفت: هم اکنون شاهد کولاک شدید در گردنه «گاماسیاب» هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی بارش‌های اخیر در استان تردد در تمامی محورهای اصلی استان برقرار است و محورهای روستایی شهرستان الیگودرز در حال بازگشایی هستند.

وی، گفت: در پی ورود سامانه بارشی از ظهر دیروز به استان، با همت و تلاش راهداران، تردد در تمام محورهای اصلی استان برقرار است، و محورهای روستایی شهرستان الیگودرز در حال باز گشایی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: در حال حاضر در گردنه «گاماسیاب» محور نورآباد به نهاوند کولاک شدید است، با تلاش راهداران تردد در این محور برقرار بوده همچنین در گردنه «زالیان» محور بروجرد -اراک مه شدید گزارش شده است.

شیروانی، اضافه کرد: تمام گشت‌های عملیاتی راه و ترابری این اداره کل در قالب ۳۸ تیم متشکل از ۳۸۱ نیروی انسانی و ماشین آلات در محورها در حال انجام عملیات هستند.

وی، بیان کرد: رانندگان در صورت سفر حتماً در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند، تجهیزات ایمنی و لباس گرم همراه داشته باشند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

کد خبر 5678566

منبع: mehrnews-5678566

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید