چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » آموزش‌های مهارتی بیکاری جوانان در جم را از بین می‌برد

آموزش‌های مهارتی بیکاری جوانان در جم را از بین می‌برد

کد خبر: 6492

بوشهر- فرماندار شهرستان جم گفت: برای تأمین نیازهای بازار کار در استان بوشهر به ویژه مناطق صنعتی جنوب استان لازم است جوانان جویای کار مهارت‌های خود را افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد احمدپور صبح سه شنبه در نشست با مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر، اظهار داشت: مهارت‌آموزی به عنوان راهگشای اشتغال نقشی مهم در حل مشکلات جوانان و توسعه این استان بوشهر دارد و در این راستا فرمانداری جم نگاه ویژه ای به مقوله مهارت‌های فنی و حرفه‌ای دارد.

فرماندار شهرستان جم با بیان اینکه نگاه ما به آموزش‌های مهارتی زیرساختی، تسهیل گرایانه و حمایتی است که برای گسترش آن از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد، افزود: با توجه به ظرفیت‌های صنعتی استان بوشهر باید منابع انسانی و جوانان جویای کار را در حوزه فنی و صنعتی توانمند کرد تا بتوان از این ظرفیت برای ایجاد اشتغال استفاده مطلوب کرد.

احمدپور با تاکید بر خرد جمعی برای حل مشکل اشتغال گفت: مهارت افزایی در حوزه صنایع نفت و گاز زمینه لازم را برای حل مشکل اشتغال فراهم می‌کند و باید جوانان جویای کار با شرکت در دوره‌های مهارتی که بر اساس تفاهم نامه همکاری استانداری بوشهر، وزارت نفت و آموزش فنی و حرفه‌ای زمینه اشتغال خود را فراهم کنند.

فرماندار جم تصریح کرد: مهارت آموخته‌ها به راحتی صاحب شغل می‌شوند و برای ورد به بازار کار و اشتغال باید آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در سطح شهرستان جم و استان بوشهر توسعه دهیم.

کد خبر 5678494

منبع: mehrnews-5678494

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید