یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » فرهنگ و هنر » شورای عالی شعر بسیج اهانت نشریه فرانسوی به رهبری را محکوم کرد

شورای عالی شعر بسیج اهانت نشریه فرانسوی به رهبری را محکوم کرد

کد خبر: 6479

شورای عالی شعر بسیج هنرمندان کشور در محکومیت نشریه موهن فرانسوی نسبت به اهانت به مقام معظم رهبری، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای عالی شعر بسیج هنرمندان کشور در محکومیت اقدام توهین‌آمیز نشریه موهن فرانسوی شارلی ابدو نسبت به مقام معظم رهبری بیانیه‌ای را صادر کرد.

مشروح متن این بیانیه به این‌ترتیب است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (الصف ۸)

اقدام سخیف و موهن نشریه هتاک شارلی ابدو در اهانت به مرجعیت شیعه به ویژه مقام معظم رهبری امام خامنه ای حفظه الله، خشم و انزجار همه دلداگان مکتب علوی و دوستداران انقلاب اسلامی را در سراسر جهان برانگیخته است.

این اقدام موهن، بار دیگر ثابت کرد که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران تا چه اندازه از شکست‌های گسترده و پیاپی خود در برابر اراده آهنین ملت بزرگ ایران به تنگ آمده‌اند و با اجرای عملیات‌های جنگ روانی و رسانه‌ای در وقیحانه‌ترین شکل آن، تلاش می‌کنند به خیال خام خود از ملت قهرمان ایران و عاشقان انقلاب اسلامی انتقام بگیرند.

ملت بصیر ایران، که در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی، وفادارانه در خط ولایت و انقلاب ایستادگی کرده‌اند و هوشمندانه و مدبرانه طراحی‌های دشمنان را خنثی نموده‌اند، قطعاً در برابر این شیطنت‌های وقیحانه نیز سکوت نخواهند کرد و در این میان مسئولیت دولت شوم فرانسه، که با سوءاستفاده مجرمانه از مفاهیمی همچون آزادی بیان و حقوق بشر، بستر توهین به ارزش‌ها و جریحه دار کردن احساسات امت اسلامی را فراهم می‌آورد، بیش از همگان است.

شورای عالی شعر بسیج هنرمندان کشور ضمن اعلام انزجار از این اقدامات شرم‌آور و اهانت به مقام شامخ مرجعیت عظیم‌الشأن دینی در بعضی جراید فاسد فرانسوی را قویاً محکوم کرده، و با موضع‌گیری قاطع و انقلابی، همه توان خود را برای برخورد با این اقدام منحرف و ناپسند به‌کار خواهد گرفت و به مدد الهی این بار نیز نقشۀ شوم دشمنان قسم خوردۀ انقلاب با شکست مواجه خواهد شد.

از درگاه خداوند متعال عزت روزافزون و اقتدار اسلام ناب محمدی، مرجعیت شیعه، رهبر بصیر انقلاب اسلامی امام خامنه ای مدظله العالی و علمای دین را خواستاریم.

و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین»

کد خبر 5678448

منبع: mehrnews-5678448

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید