جمعه، 28 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » مجمع خیرین بنیاد دعبل خزاعی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود

مجمع خیرین بنیاد دعبل خزاعی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود

کد خبر: 6469

زاهدان- مسئول بنیاد دعبل خزاعی سیستان و بلوچستان از راه اندازی مجمع خیرین در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی فرازمند صبح سه شنبه در اولین جلسه اعضای مجمع خیرین بنیاد دعبل خزاعی که با حضور اعضا، در محل سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان برگزار شد، با تشریح چرایی تشکیل این بنیاد و خدمات قابل ارائه آن به مداحان و هیئتی‌ها، تصریح کرد: در حال حاضر در سطح کشور دو هزار نفر در بنیاد دعبل خزاعی عضو هستند و ۸۰ هزار نفر نیز در نوبت عضویت قرار دارند.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات، ۱۲ نفر از هیئتی‌ها و مداحان بالای ۵۰ سال سیستان و بلوچستان نیز تحت پوشش این بنیاد قرار گرفته‌اند و از این تعداد ۳ نفر نیز بازنشست شده و هم اکنون از خدمات حقوق و مزایای بازنشستگی بهره مند هستند.

وی ادامه داد: در بین مداحان و فعالان هیئتی افرادی هستند که با آنکه از نظر مالی شرایط مناسبی ندارند، اما آبرومندانه زندگی می‌کنند ولی نیازمند کمک و یاری ما هستند، در این راستا در استان اقدام به تشکیل مجمع خیرین برای کمک رسانی به این افراد کرده‌ایم.

فرازمند خاطر نشان کرد: در گذشته به صورت موردی به برخی از خانواده‌ها با جمع آوری کمک از محلهای مختلف، کمک‌هایی شده است، اما با آنکه نمی‌خواهیم به کسی گزارش و یا آماری ارائه دهیم، نیازمند انسجام بخشی و برنامه ریزی منظم برای اینگونه خدمات هستیم که با راه اندازی مجمع خیرین بنیاد دعبل خزاعی در سیستان و بلوچستان، جلسات موردی تشکیل و تصمیم گیری های لازم برای فعالیت اتخاذ خواهد شد.

آماده همکاری با مجمع خیرین بنیاد دعبل خزاعی در سیستان و بلوچستان هستیم

حجت الاسلام منصور باقربیک تبریزی، مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه با بیان این مطلب که برای راه اندازی مجمع خیرین بنیاد دعبل خزاعی در استان، خیلی دیر اقدام شده، تاکید کرد: آماده همکاری و مشارکت در طرح‌های خیر این بنیاد در استان هستیم.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه اعضا به ارائه پیشنهادات خود پرداختند.

کد خبر 5678483

منبع: mehrnews-5678483

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید