دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » مکتب شهید سلیمانی جاودانه است

مکتب شهید سلیمانی جاودانه است

کد خبر: 6449

بوشهر- نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مکتب سردار شهید حاج قاسم شهید سلیمانی جاودانه شده است و با شهادت او از بین نرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری دوشنبه‌شب در یادواره ۲۴ شهید و ۲ شهید گمنام شهر انارستان بخش ریز شهرستان جم اظهار داشت: شهدا با هدف عالی و متعالی به دفاع پرداختند و در این مسیر دنبال پست و مقام و منفعت نبودند.

وی با اشاره به قداست شهدا خاطرنشان کرد: شهدا از جمله شهید سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس و شهدای شهرستان جم این ویژگی را دارند و باعث شده تا مردم اینگونه پرشور در مراسم مربوط به شهدا حضور یابند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری از اقدام به‌موقع به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های شهدا نام برد و اضافه کرد: شهدای ما روشن‌بین، تیزبین، اهل بصیرت و تکلیف گرا بودند.

وی مکتب شهید سلیمانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: شهید سلیمانی از بعد فردی و شخصی خارج و این مرام، مسلک و عقیده او بود که به نام دفاع از تمامیت دین، تمامیت جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت تا پای جان خود را نشان داد و جاودانه شد.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه مکتب الهام‌بخش است و با شهادت صاحب آن از بین نمی‌رود تصریح کرد: مکتب شهید سلیمانی با شهادت او از بین نرفت و فرامرزی شد.

وی خواستار بیان شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی برای نسل امروز شد و خاطرنشان کرد: باید این ویژگی‌های شهید سلیمانی که باعث جاودانگی او شده است، بیش از پیش به جامعه معرفی شود.

کد خبر 5678148

منبع: mehrnews-5678148

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید