دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » پیوست فرهنگی در همه طرح‌های استان بوشهر تدوین و عملیاتی شود

پیوست فرهنگی در همه طرح‌های استان بوشهر تدوین و عملیاتی شود

کد خبر: 6427

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: انتظار می رود با تلاش مسئولان، پیوست فرهنگی در همه طرح‌های استان بوشهر تدوین و عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان عسلویه اظهار داشت: عسلویه دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است که باید از این ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات این شهرستان استفاده شود.

وی با تاکید بر لزوم تلاش مسئولان برای آسیب‌شناسی و شناسایی مشکلات فرهنگی تصریح کرد: باید راهکارهای متناسب با هر آسیب برای رفع آنها مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به استفاده دشمن از تهاجم فرهنگی برای دستیابی به اهداف خود در حوزه فرهنگ بیان کرد: دشمنان در تهاجم فرهنگی دنبال مدیریت ادراکی و تصرف مغزها است.

وی خواستار استفاده مناسب از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها در حوزه فرهنگی خاطرنشان کرد: همه مسئولان وظیفه دارند که به طرح‌های فرهنگی نگاه و توجه ویژه‌ای را داشته باشند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه طرح‌های فرهنگی زیرساخت طرح‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و عمرانی محسوب می‌شود افزود: باید پیوست فرهنگی در همه طرح‌ها تدوین و عملیاتی شود.

وی با تأکید بر توجه به فقرزدایی تصریح کرد: شهرستان عسلویه در جوار بزرگترین تأسیسات نفتی، گازی و پتروشیمی جهان وجود افراد فقیر و بی‌بضاعت در این شهرستان زیبنده نیست و باید فقرزدایی در اولویت قرار بگیرد.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از اتحاد و وحدت مردم شیعه و سنی در شهرستان عسلویه گفت: دشمن دنبال اختلاف و تفرقه در همه بخش‌ها است که باید اتحاد مردم در بخش‌های گوناگون تقویت شود.

کد خبر 5677953

منبع: mehrnews-5677953

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید