دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » جامعه بزرگ بهزیستی نیازمند خدمات بیشتری است

جامعه بزرگ بهزیستی نیازمند خدمات بیشتری است

کد خبر: 6421

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به گستردگی فعالیت نهادهای حمایتی گفت: جامعه بزرگ بهزیستی نیازمند خدمات بیشتری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: در آموزه‌های والای دینی ما آمده است که مردم خانواده ما هستند و باید با این نگاه در مسیر پذیرش مسئولیت قدم گذاشته و هر چه دامنه خدمت یک مدیر وسیع‌تر و حرص او برای خدمت به مردم بیشتر باشد عزت فرد هم در پیشگاه خداوند بیشتر است.

وی افزود: مسئولیت‌ها در نظام اسلامی یک امانت هستند و بار این امانت در نهادی با ویژگی‌های سازمان بهزیستی بسیار سنگین‌تر است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: توفیق خدمت در نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد یک افتخار بسیار بزرگ است و این حس زیبا باید در وجود مدیران مرتبط با این عزیزان جاری باشد.

صحرایی ادامه داد: خوشبختانه آقای شهبازی مدیرکل جدید سازمان بهزیستی از مدیران جهادگر استان کرمانشاه هستند که نوکری مستضعفان و محرومان جامعه را یک افتخار بزرگ برای خویش می‌دانند.

وی بیان کرد: همه ما موظف به تسهیل‌گری در امورات مددجویان عزیز در ابعاد مختلف هستیم و دامنه این تسهیلگری ها و خدمات هم باید روز به روز گسترده‌تر و بهتر شود.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: خوشبختانه فضای خدمت در کرمانشاه در یک مسیر و روال رو به گسترش قرار گرفته است و باید سرعت، دقت و جدیت، آن را تقویت کنیم.

کد خبر 5677949

منبع: mehrnews-5677949

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید