دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » معتادین متجاهر در کرمانشاه ساماندهی می‌شوند

معتادین متجاهر در کرمانشاه ساماندهی می‌شوند

کد خبر: 6405

کرمانشاه- مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به برخی آسیب‌های اجتماعی در کرمانشاه گفت: معتادین متجاهر در کرمانشاه ساماندهی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد شهبازی ظهر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مشکلات جدی جامع هدف بهزیستی بحث ایجاد اشتغال برای افراد تحت پوشش است که در این راستا از ظرفیت‌های استانی، ملی و سایر مجموعه‌های همراه برای اشتغال مددجویان و معلولین استفاده خواهیم کرد و برای اجرای کردن سهم سه درصدی معلولین در استخدام‌ها تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۹ هزار مددجوی بهزیستی کرمانشاه فاقد مسکن هستند، افزود: در زمینه ساخت مسکن برای افراد تحت پوشش بهزیستی قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه بنا است نزدیک به یک میلیون مسکن ایجاد کند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از معضلات جدی کرمانشاه که باعث عدم توسعه و ورود توریست شده است بحث معتادین و متجاهر است که در این راستا زیر ساخت لازم را با کمک سایر دستگاه‌ها برای جمع‌آوری آنها فراهم خواهیم کرد و بعد از فراغت از دوره درمان برای اشتغال آنها برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

شهبازی ادامه داد: مناسب‌سازی فضای عمومی و اداری که دغدغه دیگر معلولین است با کمک معاونت عمرانی استانداری دنبال خواهد شد.

کد خبر 5677564

منبع: mehrnews-5677564

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید