سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » سازمان بنادر در تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران پیشگام است

سازمان بنادر در تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران پیشگام است

کد خبر: 6391

بوشهر- معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این سازمان در تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و اجرای قانون حمایت از ایثارگران از سازمان‌های پیشرو به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بیک محمدلو صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در اجرای طرح یاد شده بخش قابل توجهی از نیروها که قرارداد مستقیم با سازمان داشتند تبدیل وضعیت آنها انجام شده است.

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد: در ادامه نیز به محض تأمین پست‌های قابل تأمین توسط سازمان اداری استخدامی به عنوان راهبر حوزه نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی و دولت، تبدیل وضعیت سایر نیروهای هدف طرح انجام خواهد شد.

وی گفت: اینکه سازمان بنادر و دریانوردی دستگاهی تخصصی در حوزه‌های دریایی و بندری است این ملاحظه باید در کنار همه تصمیم‌های پیرامون تبدیل وضعیت نیروها مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی در ارتباط با چهاردهمین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان بنادر کشور در بوشهر نیز اظهار کرد: این رقابت‌ها به منظور سنجش آمادگی جسمانی و قدرت واکنش آتش نشانان برگزار شد که انتظار می‌رود این مسابقات انگیزه‌ای برای تداوم تمرین‌ها در زمان‌های بدون عملیات آتش نشانان باشد.

بیک محمدلو ادامه داد: در این ۲ روز تیم‌ها در سه رشته که جنبه قهرمانی بالایی نیز نداشت سطح آمادگی جسمانی آتش نشانان خود را مورد ارزیابی قراردادند.

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی افزود: دو قشر مهم سازمان بنادر آتش نشانان و یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی هستند که تأمین امنیت پیرامونی محیط‌های سازمان بنادر و دریانوردی را عهده دار هستند.

بیک محمدلو اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد تجارت جهانی و همچنین کشور از بستر دریا انجام می‌شود که وابستگی جریان اقتصادی کشور به بنادر و دریا از جمله کالاهای اساسی و تجاری ایجاب کرده تا به آتش نشانان و یگان حفاظت به عنوان تأمین کنندگان ایمنی و امنیت بنادر توجه ویژه شود.

وی افزود: در این زمینه در ماه‌های گذشته مسابقات ویژه نیروهای یگان حفاظت و در این ماه نیز مسابقاتی برای آتش نشانان برگزار شد.

کد خبر 5677536

منبع: mehrnews-5677536

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید