یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ۱۶۴ روستای خراسان شمالی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند

۱۶۴ روستای خراسان شمالی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند

کد خبر: 6388

بجنورد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح جهاد آبرسانی، گفت: این طرح شامل ۱۶۴ روستای خراسان شمالی می شود.

رضا نعیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح جهاد آبرسانی در قالب یک برنامه سه ساله تدوین شده و می‌بایست تا پایان دولت سیزدهم ۱۰ هزار روستا در سطح کشور با جلب مشارکت خیرین آبرسان، گروه‌های جهادی، قرارگاه سازندگی بسیج و سپاه و دیگر پیمانکاران از آب پایدار بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: طرح جهاد آبرسانی در خراسان شمالی نیز توسط قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) از اردیبهشت ماه سال جاری در حال اجراست.

وی افزود: این طرح شامل ۱۶۴ روستا از روستاهای خراسان شمالی در قالب چهار مجتمع روستایی به نام‌های مجتمع ۶۷ روستایی پایین دست سد شیرین دره، مجتمع ۲۹ روستایی زیدر سرانی در شهرستان‌های مانه و سملقان و بجنورد، مجتمع ۵۵ روستایی پرسه سو در شهرستان رازوجرگلان و مجتمع ۱۳ روستایی کهنه جلگه در شهرستان مانه و سملقان می‌باشد.

نعیمی اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ها را ۵۵۰ میلیارد تومان اعلام نمود و گفت: با اجرای این پروژه‌ها که می‌بایست در مدت زمان ۳۰ ماهه اجرا شوند ۶۷ هزار نفر از روستانشینان عزیز در خراسان شمالی از نعمت آب پایدار بهره مند خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر طرح جهاد آبرسانی در استان خراسان شمالی با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا می‌باشد.

کد خبر 5677552

منبع: mehrnews-5677552

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید