یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر بهمن ماه در سنندج برگزار می شود

هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر بهمن ماه در سنندج برگزار می شود

کد خبر: 6345

سنندج- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: با هدف تقویت کیفی تولیدات رسانه ای و حمایت از آثار برتر اهالی رسانه، هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر نیمه اول بهمن ماه در سنندج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی روز یکشنبه در جلسه شورای سیاستگذاری هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: تولیدات رسانه‌ای یکی از بهترین راه‌های مقابله با دشمن است.

وی افزود: تقویت چنین جشنواره‌هایی منجر به حضور گسترده اصحاب رسانه و افزایش کمی و کیفی آثار تولیدی در موضوعات مختلف می‌شود.

علی مرادی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان نیز در این جلسه از آمادگی این مرکز برای حمایت و پخش تیزرهای هشتمین جشنواره ابوذر خبر داد و گفت: تشکیل کارگروه‌های تخصصی با اهداف مشخص گامی مهم برای بهتر برگزاری این جشنواره خواهد بود.

دبیر هشتمین جشنواره رسانه ابوذر کردستان نیز در این نشست اظهار کرد: پایان دی ماه آخرین فرصت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رسانه ابوذر خواهد بود

حجت رشیدی مسئول سازمان بسیج رسانه کردستان با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره ابوذر تا پایان دی ماه از اصحاب رسانه در استان دعوت کرد تا با شرکت در این جشنواره توانمندی‌های خود را به عرصه رقابت بگذارند.

رشیدی از شرکت کنندگان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر از محورها و بخش‌ها و نیز شرایط و ضوابط جشنواره به سایت اینترنتی سازمان بسیج رسانه به آدرس kurdistan.basijresaneh.ir مراجعه کنند.

به گفته مسئول سازمان بسیج رسانه کردستان شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در بسترهای فضای مجازی به شماره ۰۹۳۰۸۵۹۷۱۱۳ ارسال نمایند و هر فرد می‌تواند در هر بخش حداکثر ۴ اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید.

وی افزود: اختتامیه این جشنواره نیمه اول بهمن ماه سال جاری برگزار می‌گردد و از نفرات اول تا سوم هر بخش با اهدا لوح و جایزه نقدی تجلیل خواهد شد و آثار برتر نیز به دبیرخانه جشنواره کشوری ارسال خواهد شد.

کد خبر 5676994

منبع: mehrnews-5676994

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید