دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » کهگیلویه در حوزه برق شرایط مطلوبی ندارد/ احتمال بحران در تابستان

کهگیلویه در حوزه برق شرایط مطلوبی ندارد/ احتمال بحران در تابستان

کد خبر: 6341

دهدشت_ امام جمعه دهدشت گفت: شهرستان کهگیلویه در حوزه برق شرایط مطلوبی نداشته و اگر تا قبل از فصل گرما فکری نشود، دچار بحران خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی وحدانی فر عصر یکشنبه در دیدار با مدیر جدید اداره برق شهرستان کهگیلویه با تقدیر و تشکر از خدمات مهرداد تابش نژاد در سمت رئیس سابق اداره برق کهگیلویه، افزود: وی ۳۰ سال توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته و از مدیران پای کار بود.

وی یکی از مهمترین مشکلات کشور را مسئله مصرف زیاد انرژی دانست و گفت: هر چقدر هم تولید انرژی بیشتر شود، مدیریت مصرف مهمتر است.

وحدانی فر با تاکید بر فرهنگ درست مصرف گفت: نیاز است هم مردم رعایت کنند و هم مجموعه توانیر تدابیر ویژه ای برای اصلاح الگوی مصرف بیاندیشد.

امام جمعه شهر دهدشت با بیان اینکه کهگیلویه باید از مجموعه آب و برق خوزستان جدا شود، اظهار داشت: صادقانه بگویم کهگیلویه بزرگ در حوزه برق شرایط مطلوبی ندارد و اگر تا قبل از فصل گرما فکری نشود، دچار بحران خواهیم شد.

وحدانی فر گفت: سرعت عمل ایستگاه دژکوه، چاروسا و دیشموک پایین است و روزانه شاهد خسارات به وسایل برقی مردم هستیم و به هر حال، برق یک ضرورت است.

وی با اشاره به انتقال برق از صیدون به دیشموک گفت: این بحث سال‌های قبل پیشنهاد داده شد و این یک فکر خوب است.

امام جمعه دهدشت گفت: مهمتر از این کار عمرانی، بحث فرهنگ سازی مصرف برق است و نسبت به برخورد با پر مصرف‌ها باید جدیت به خرج داد.

کد خبر 5676964

منبع: mehrnews-5676964

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید